jackson Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hei har hørt at det noen ganger er slik at når du kjøper ram til pc'en kan det hende at den ikke passer til hovedkortet eller noen sånt hvordan skal jeg vite hvilken ram jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
cow Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 tror kansje det står i brukermanualen som følgte med.hvis ikke kan du jo sjekke websiden til produsenten. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 det var ikke noe bruker manual du skjønner jeg vant fem tusen spenn i en konkuranse og de brukte jeg til og oppgradere pc'en de jeg leverte den inn hos spurte bare hva jeg ville ha og hvor langt jeg kunne komme med fem tusen Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 da synes jeg du bør ta med pcen til noen som kan bare bittelitt for å se på ram typen din. enten har du rdram som jeg tviler på sd ram eller ddr :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Sjekk hva hovedkortet ditt støtter, dette står i manualen. Mulighetene er SDRAM (mest sansynlig hvis du har en eldre maskin), DDR RAM eller RDRAM. Hvis du skal ha nytt hovedkort/RAM bør du kjøpe DDR RAM. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg har 256mb ddr ram og vil legge til 512mbddr ram Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 da kjøper du 256 ddr til, SJEKK MANUALEN!!!! evn. nettsiden til hovedkort-produsenten. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jackson: ta ut minne brikka og sjekk merke.! så kjøper du 256 ddr ram til .! helst likt merke og samma hastighet... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå