kentsor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 kentsor som tydeligvis hintet til din tråd. nei, kanke være så tydelig når jeg ikke gjorde det. det var du som gikk til personlig angrep på meg fordi du "TRUDDE" det var din logg jeg prata om. den sprayboksen du "setter ting i perspektiv med" kan du beholdem selv og dytte opp ett sted sola ikke skinner. makan Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) kentsor som tydeligvis hintet til din tråd. nei, kanke være så tydelig når jeg ikke gjorde det. det var du som gikk til personlig angrep på meg fordi du "TRUDDE" det var din logg jeg prata om. den sprayboksen du "setter ting i perspektiv med" kan du beholdem selv og dytte opp ett sted sola ikke skinner. makan 5956250[/snapback] Først og fremst så kan du lære deg å skrive Norsk. Jeg har lagt denne debatten død, og at du ikke skjønner dette tyder på at du er ung og har mye å lære. At du fortsatt vil drenere dette sier jo sitt og vil du noe mer så send meg en PM Edit- Det gjelder alle som vil skrive noe til meg om dette emne her " send PM " Endret 20. april 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg mener Fribbern's ''gubbebil'' prosjekt, Marvil sin Golf, Jada-Jada's Saab og veldig mange andre som jeg ikke gidder å liste opp er gode worklogs. Pluss det nye Porsche-prosjektet virker lovende. Særlig når han får lakkert den nå snart Jeg har ikke lest alle trådene så det er sikkert noen jeg har oversett, men det får gå.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Zyrex har faktisk en worklog som er uslåelig bra, bare ta en titt inne der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå