DE1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann! Jeg lurte bare på hvilken worklogg dere synes er best her på bil-delen av forumet.. - Jeg har ingen mening. Men veldig mange gode ute og går. Kriteriene kan dere selv bestemme.. Men de burde ikke være helt på jordet...- Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Saaben. Fordi jeg elsker Saab. Saab 9-3 2.0t Sport Edition Synes også at Porsche 911-worklogen har enormt potensiale til å legges til i bookmarks, så jeg kan ta den opp igen i månedsvis etterpå, bare for å lese den en gang til. Porsche 911 Worklog/Showcase Endret 20. april 2006 av Marley Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Ja jeg er enig det er Jada-jada og Saab tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=552274 Endret 20. april 2006 av ken36 Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 uten å nevne navn så syns jeg det skal skje ting med bilen i en worklog. ikke referanser fra poleringer og bilvask, men historier og dokumentasjon med bilder av modifisering... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Så sant, så sant... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Om det bare skal tas hensy til worklog, så syns jeg Fribberns Mondeo kommer langt opp.. Saaben har jeg tydeligvis oversett, men siden såpass mange mener den er bra, så bør jeg kanskje ta en titt på den også.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 uten å nevne navn så syns jeg det skal skje ting med bilen i en worklog. ikke referanser fra poleringer og bilvask, men historier og dokumentasjon med bilder av modifisering... 5951860[/snapback] Tro meg, ligger man under bilen og strever i kulda så er det ikke førsteprioritet å dra fram kameraet til mange tusen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 uten å nevne navn så syns jeg det skal skje ting med bilen i en worklog. ikke referanser fra poleringer og bilvask, men historier og dokumentasjon med bilder av modifisering... 5951860[/snapback] Denne er referert til meg tydligvis og jeg har faktisk gjort mer en å vaske bilen, og det er kanskje forskjell å oppgradere en strøken 01 mod Saab 93T til 160,000,-kontra en Volvo til 10,000,- kentsor Jeg slipper heldigvis å ta bilder av at jeg bruker boksespray over rust som aldri forsvinner og visa versa. Motoren min er oppgradert fra 154HK til 230HK, jeg har kjøpt felger og dekk " samt fått de på bilen " men dette er kanskje vanlig under polering og vask dette også Bilen skal neste uke lakkeres ganske drastisk da jeg ikke har sett dette på noen av 9-3 verken i Norge eller Sverige men dette kommer i min tråd. Jeg har også tatt opp andre emner rundt selve bilmerke Saab, og det har tydligvis flerer satt pris på. Uansett så takker jeg for et par stemmer, men ble sammtidig blir jeg forbannet når det slenges dritt om mitt prosjekt grunnet jeg fikk de første stemmene Så til trådstarter og kentsor " hopp i havet " og jeg håper denne tråden blir stengt. Flere kommer til å bli irriterte her når kritikk kommer over deres prosjekter også, og det er surt når man legger masse penger og tid i dette... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 *harcore-rant* 5952468[/snapback] Ro deg litt da. Selv om jeg er enig med deg. Synes man faktisk skal lese workloggen før man uttaler noe sånt. Jeg har lest siterte brukers worklog, og det er jammen mye arbeid. Det går an å gjøre mer enn å sette på plastikk og sette inn anlegg på en bil. Mye kjærlighet skal gis til en motor, selv om det ikke synes på utsiden. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) uten å nevne navn så syns jeg det skal skje ting med bilen i en worklog. ikke referanser fra poleringer og bilvask, men historier og dokumentasjon med bilder av modifisering... 5951860[/snapback] Denne er referert til meg tydligvis og jeg har faktisk gjort mer en å vaske bilen, og det er kanskje forskjell å oppgradere en strøken 01 mod Saab 93T til 160,000,-kontra en Volvo til 10,000,- kentsor Jeg slipper heldigvis å ta bilder av at jeg bruker boksespray over rust som aldri forsvinner og visa versa. Motoren min er oppgradert fra 154HK til 230HK, jeg har kjøpt felger og dekk " samt fått de på bilen " men dette er kanskje vanlig under polering og vask dette også Bilen skal neste uke lakkeres ganske drastisk da jeg ikke har sett dette på noen av 9-3 verken i Norge eller Sverige men dette kommer i min tråd. Jeg har også tatt opp andre emner rundt selve bilmerke Saab, og det har tydligvis flerer satt pris på. Uansett så takker jeg for et par stemmer, men ble sammtidig blir jeg forbannet når det slenges dritt om mitt prosjekt grunnet jeg fikk de første stemmene Så til trådstarter og kentsor " hopp i havet " og jeg håper denne tråden blir stengt. Flere kommer til å bli irriterte her når kritikk kommer over deres prosjekter også, og det er surt når man legger masse penger og tid i dette... 5952468[/snapback] nå nevnte jeg ikke navn pga dette gjelder mange tråder innpå her. men du føler deg tydeligvis ille berørt. makan til hårsår.... Men du er flink til å få fram poenget ditt, zyrex blir sikkert kjempeglad for bemerkningene om sprayboksbruken hans. og anngåeende at din saab er verdt 160t og min volvo "10"? ..... min pappa er sterkere enn din så... får liksom ikke blitt mer usaklig.... Endret 20. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Så til trådstarter og kentsor " hopp i havet " og jeg håper denne tråden blir stengt. 5952468[/snapback] Hva inni søren har jeg gjort da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) kan dere ta med en link til workloggen?? Endret 20. april 2006 av anki91 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 kan dere ta med en link til workloggen?? 5953068[/snapback] Ja, det hadde vært fint Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) For å snakke for min del da og min bil. Hvis jeg skulle lagt ut bilder bare når jeg har skifta deler og ting på den, så hadde det blitt sjelden oppdatering av showcasen/worklogs. Og det å si at "Jeg slipper heldigvis å ta bilder av at jeg bruker boksespray over rust som aldri forsvinner og visa versa" blir bare dumt. Nesten så det ligger litt misundelse bak det. Ønske om å hatt en bil man kunne mekke på. Er i allefall unødvendig så si sånt. Alle vet jo at rust ikke forsvinner helt uten videre, men det går ann å hindre at det sprer seg Så, hvis er noen som synes det er kjedelig å lese min showcase/worklog fordi jeg ikke gjør så mye med bilen, så får ikke jeg gjort noe med det. Folk må gjøre som dem vil For min del så synes jeg det er morsomt å lese hva folk har gjort med bilen sin selv om det bare en små ting som dem har gjort, men hvis det bare blir at dem har vaska den og ikke noe anna så blir det litt kjedelig Men, tenkte jeg skulle ta fatt å flekk lakkere min bil som har en verdi av 10000 kr snart fordi det har begynt å ruste og jeg vil ikke at det skal spre seg. Så skal jeg legge ut bilder jeg (måtte bare) Så hvis man bare vil fortelle om bilen og ikke har planer om å fikse på den på en stund så kall det en showcase Da er "problemet" løst Jeg har selv ingen personlig favoritt worklogs/showcase. Men jeg synes at det burde være med mange bilder og ikke bare masse tekst om bilen/hva man har gjort med dem Og nei, jeg hinter ikke til noen spesielle innlegg som ikke har nok bilder eller noe. Som sagt, jeg har ingen favoritt. Endret 20. april 2006 av Orihime Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 kan dere ta med en link til workloggen?? 5953068[/snapback] Ja, det hadde vært fint 5953071[/snapback] Jeg har lagt til linker til mine yndlinger. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Denne er referert til meg tydligvis og jeg har faktisk gjort mer en å vaske bilen, og det er kanskje forskjell å oppgradere en strøken 01 mod Saab 93T til 160,000,-kontra en Volvo til 10,000,- kentsor Jeg slipper heldigvis å ta bilder av at jeg bruker boksespray over rust som aldri forsvinner og visa versa. Motoren min er oppgradert fra 154HK til 230HK, jeg har kjøpt felger og dekk " samt fått de på bilen " men dette er kanskje vanlig under polering og vask dette også Bilen skal neste uke lakkeres ganske drastisk da jeg ikke har sett dette på noen av 9-3 verken i Norge eller Sverige men dette kommer i min tråd. Jeg har også tatt opp andre emner rundt selve bilmerke Saab, og det har tydligvis flerer satt pris på. Uansett så takker jeg for et par stemmer, men ble sammtidig blir jeg forbannet når det slenges dritt om mitt prosjekt grunnet jeg fikk de første stemmene Så til trådstarter og kentsor " hopp i havet " og jeg håper denne tråden blir stengt. Flere kommer til å bli irriterte her når kritikk kommer over deres prosjekter også, og det er surt når man legger masse penger og tid i dette... 5952468[/snapback] Kanskje jeg ikke skulle ha gjort det da, mener du? Heller ta opp et lån å kjøpe ny bil, det hadde vel vært bra? Da hadde det nok blitt en bra worklog, heller worklog med alle jobbene jeg måtte ha tatt på meg for å jobbe ned lånet.. Nei, morsommere med gamle biler hvor du faktisk kan gjøre en del jobb selv. Til høsten sender jeg bilen bort uansett til en proff en som skal fikse rusta, og så blir den lakkert hos skikkelig lakkerer.. Det er noe som heter midlertidig veit du, og preventivt arbeid. nå nevnte jeg ikke navn pga dette gjelder mange tråder innpå her. men du føler deg tydeligvis ille berørt. makan til hårsår.... Men du er flink til å få fram poenget ditt, zyrex blir sikkert kjempeglad for bemerkningene om sprayboksbruken hans. og anngåeende at din saab er verdt 160t og min volvo "10"? ..... min pappa er sterkere enn din så... får liksom ikke blitt mer usaklig.... 5952965[/snapback] Sprayboks lukter godt! Ble litt fjern i toppen når jeg lakka listene mine, i en tett kjeller uten noe som helst lufting.. Bilen min ble forresten taksert til 17.500,- i februar 2005.. ON TOPIC: Jeg liker forresten Kentsor sin ganske så bra.. Der skjer det diverse.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521950 Endret 20. april 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 God dag! Vel da jeg nevner Volvo,10,000,-kr og bokselakk så er det tre som reagerer, og jeg har ikke lest tråden til to av disse en gang... Bokselakk var for å sette " tingene i perspektiv " og den var ment til kentsor som tydligvis hintet til min tråd, og det var etter dette jeg kikket på hans tråd for å se hvilke fantastiske ting han drev med. Jeg skal innrømme at jeg ble veldig irritert i går og skrev i litt forbannelsen, og beklager hvis jeg har tråkket noen andre med Volvo 240 her på foten men det var faktisk ikke ment sånn. Jeg har hatt to stk 242 og en 240 selv og kjenner disse bilene ut og inn så jeg skal ikke snakke noe negativ om den type bil, men etter 15 år som bilselger med nye biler hvert år så har jeg gått videre for å si det sånn. Man ser at mennesker blir irritert her når noen " tror " det er deres bil man snakker negativ om så jeg legger denne tråden DØD og fokuserer videre på mine ting. Lykke til dere andre også!! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 God dag! Vel da jeg nevner Volvo,10,000,-kr og bokselakk så er det tre som reagerer, og jeg har ikke lest tråden til to av disse en gang... Bokselakk var for å sette " tingene i perspektiv " og den var ment til kentsor som tydligvis hintet til min tråd, og det var etter dette jeg kikket på hans tråd for å se hvilke fantastiske ting han drev med. Jeg skal innrømme at jeg ble veldig irritert i går og skrev i litt forbannelsen, og beklager hvis jeg har tråkket noen andre med Volvo 240 her på foten men det var faktisk ikke ment sånn. Jeg har hatt to stk 242 og en 240 selv og kjenner disse bilene ut og inn så jeg skal ikke snakke noe negativ om den type bil, men etter 15 år som bilselger med nye biler hvert år så har jeg gått videre for å si det sånn. Man ser at mennesker blir irritert her når noen " tror " det er deres bil man snakker negativ om så jeg legger denne tråden DØD og fokuserer videre på mine ting. Lykke til dere andre også!! 5953611[/snapback] Hehe, trodde bokselakken var ment til meg, men vet jo ikke om du har lest tråden min engang, men det passa jo bra med at jeg nettopp lakkert dørterskelen etter et rustfjerningsforsøk... Uansett, ikke sint på deg heller Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 God dag! Vel da jeg nevner Volvo,10,000,-kr og bokselakk så er det tre som reagerer, og jeg har ikke lest tråden til to av disse en gang... Bokselakk var for å sette " tingene i perspektiv " og den var ment til kentsor som tydligvis hintet til min tråd, og det var etter dette jeg kikket på hans tråd for å se hvilke fantastiske ting han drev med. Jeg skal innrømme at jeg ble veldig irritert i går og skrev i litt forbannelsen, og beklager hvis jeg har tråkket noen andre med Volvo 240 her på foten men det var faktisk ikke ment sånn. Jeg har hatt to stk 242 og en 240 selv og kjenner disse bilene ut og inn så jeg skal ikke snakke noe negativ om den type bil, men etter 15 år som bilselger med nye biler hvert år så har jeg gått videre for å si det sånn. Man ser at mennesker blir irritert her når noen " tror " det er deres bil man snakker negativ om så jeg legger denne tråden DØD og fokuserer videre på mine ting. Lykke til dere andre også!! 5953611[/snapback] Skjønner fortsatt ikke hvorfor du sa at jeg skulle hoppe i havet..Dette var ikkeen trådder man skulle kritisere andre men en tråd der man skulle legge ut hvilken worklogg som er best... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg syns Marvil sin Golf 3 og Fribber'n sin Mondeo er de beste worklogene.. Begrunnesle: Marvil's: Fordi jeg elsker golf 3, og sånn bil skal jeg ha når jeg blir 18. Fribbern's: Fordi jeg liker spesielt bagasjeromsløsninga, å glassfiber-moddene han gjore med fram- og bak lyktene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå