nero Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Pc`en vil ofte ikke starte. Skrur jeg den av må jeg vente mange timer for å få den på igjen. Det står bare "no signal" på skjermen. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 "No signal" betyr at skjermkabelen ikke står ordentlig i. Eventuellt kan du la vær å skru av maskinen... det funker for meg :razz: Lenke til kommentar
quack Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er verdt å teste et annet skjermkort hvis det ikke er kabelen som er problemet. Mulig at kortet blir for varmt eller noe..? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sjekka du skjermkortet som avtalt i det forrige innlegget ditt :???: Sveinl. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 hmm, åssen os har du? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jeg hadde lignende problem med xp, win2k så funka det. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jeg hadde lignende problem med xp, win2k så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå