Pug Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg er russ i år og her i Trøndelag er det vanlig med russefrakker med div. bilder bakpå ryggen. Jeg tenkte at jeg skulle ha et bilde fra en eller annen animeserie. Serier jeg liker: - Gundam Seed - Hellsing - Bleach - Trigun - Elfen Lied - Last Exile - Etc Bildet bør liksom være litt avlangt (skal være nedover ryggen på en frakk), f.eks. slik som det vedlagte bildet. Det vedlagte bildet er rimelig stilig, men ble for vanskelig å få over på en frakk (Har en vennine som er kjempeflink til å tegne anime). Håper på noen gode forslag Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ser flott ut det bilde du har som eget forslag, om du ikkje liker det kan eg komme med 2-3 forslag frå serier som du liker. Og like de du har på lista. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ser flott ut det bilde du har som eget forslag, om du ikkje liker det kan eg komme med 2-3 forslag frå serier som du liker. Og like de du har på lista. 5987493[/snapback] Takk, men har fått ordnet bilde nå, ble et fra Bleach Ser rimelig rått ut (fikk det tegnet på frakken for en stund siden nå). Forresten, du bør kanskje fikse litt på avatar/signatur, før en moderator gjør det Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Takk, men har fått ordnet bilde nå, ble et fra Bleach Ser rimelig rått ut (fikk det tegnet på frakken for en stund siden nå). Har vel ikkje eit bilde av frakken? Vart litt intresert i å sjå resultatet. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja et bilde av frakken hadde vore flotters Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Ok, fått overført fra kamera nå, slik ble den: Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Aha, kult Hvem tegna det? Den vennina di..? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Aha, kult Hvem tegna det? Den vennina di..? 5991042[/snapback] Ja, to venniner faktisk Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ahh, nice De må samarbeide godt siden begge tegna sine deler. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Holder på å tegne på en russekappe til en venn akkurat nå Kan legge ut noen bilder når jeg er ferdig. *kremt* dame *kremt* Endret 26. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fantastisk bra resultat, trudde det skulle være eit enklare bilde, men dette var bare rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå