Gå til innhold

Føler meg ubrukelig i pvp (priest)

Anbefalte innlegg

Shadow priest + 500 spell dmg + trinket + berserking = 500/tick mind flay \ooo/ lololol

Dreper folk.. veldig fort. :)

Har også prøvd disc/holy nukebuild, men du blir så eid i toern når noen silencer/counterspeller deg og instanuker deg for 3000, så det er ikke noe vits, selv om 3 shotting av warriors med smite er gøy =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lvl 60 priest selv og er nesten full dicipline specca. har spilt en del pvp, og etter 1.10 patch er priest helt imba uansett hva. spesielt i dicipline med inner focus og power infusion som jeg pleier å critte på over 1000 på med mind blast. vanligvis pleier folk å lete etter rette knapper i panikk når en horde først nærmer seg, og panikk må man ikke få ;) jeg vil tro at du ikke er så hjelpesløs som du tror :)

Lenke til kommentar

Vel..en priest som er speccet for healing er jo ikke ment å være god på pvp kills da. En healing specca prest er jo nettopp der for enten å heale i pvp elelr være en sinnsyk støtte i pve raid instanser. f.eks tror du en protection specced warrior gjør det noe særlig bra med pvp kills da? Nei det skal jeg fortelle deg at en prot spec warrior ikke har noe å gjøre på en pvp kills liste i det hele tatt. Men gud for en god hjelp han er i pve raid instanser.

DVS at man speccer seg selv til oppgaven sin. Og at en healing specced prest ikke ruler i pvp anser jeg som en selvfølge og det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Du mener feks at en prot specca warrior med shield og 1h ikke er bra som flagcarrier i WSG? 

Jo men det er en begrenset oppgave på samme måte som en prest som kun healer i pvp har.

En pala og ikke minst en druid i bear form gjør en like god og i druids tilfelle bedre jobb med å bære flagget.

Når man føler seg ubrukelig i pvp regner jeg med at det menes at man ikke klarer å drepe så mange.

Lenke til kommentar
Det viktigste for en priest i pvp er hvor han har plassert talent poengene sine. En holy-priest vil ha mest nytte for seg hvis han står i bakgrunnen og healer. Men en shadow-priest derimot..da snakker vi! Hvis du har sett filmer kan du se at deres damage er høy og masse flotte bonuser som du får med i talent treet. De er absolut ikke ubrukelige, kanskje du kunne leste noen guider for å pvp'e som lvl 60 priest? Jeg har dessverre ikke noen linker men søk opp på google så finner du det sikkert. OGså noe som kan være til inspirasjon kan være å laste ned filmer med pvp prester som går berserk i battlergrounds og se på taktikker i forhold til rekkefølge av spells etc...

Ingen klasser er ubrukelige i pvp men noen er definitivt vanskeligere å gjøre det bra med enn andre. Alle kalsser kan vinne mot hverandre, det kommer helt ann på han/hun som sitter bak skjermen :)

5951472[/snapback]

Høhø, du har åpenbart aldri spilt warrior?

On Topic: Shadow priest er lenge blitt ansett som den sterkeste PvP solo classen av de alle, bare å lære seg triksene :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært shadowpriest på level 60, men pre-60(helt til min første tur i mc på level 59) har jeg vært shadowspecca, jeg tapte aldri(skjedde en gang, en holypriest i guildet, manaburn ftl) hadde rett over 220+dmg, kun grønne items. gjorde voldsom dmg pvp, og koooste meg <3 dog, de som sier specc ikke har noen ting å si, kan legge seg, å specce healingbot (ingen spessielle talents bare så mye healing som mulig, og andre kjekke pve-ting) gjør det ikke like bra i pvp uansett. Ser jeg horder nå, så attacker jeg ikke, tidligere gikk jeg gjerne på folk som var høyere level enn meg.

Lenke til kommentar

håper jeg misforstår deg når du sier dette :O

sier du.. som har en 60 wlock at en priest på noen måte skall greie og slå en soullink specca wlock med fel ute? da må du seriøst logge inn og bruke mer tid på pvp.. for det er nemmelig ikke mulig (med mindre du har crappy gear av dimensjoner)

soullink > alt

i mitt guild har vi en shadowpriest som har rank 13 og alt av det beste +dmg gear du kan få samtidig som vi har flere 8\8 nemmesis wlocks og jeg kan med en gang si at spiller warlocken riktig er det ikke sjangs i helvete at priesten vinner

igjen det er mulig jeg misforstod deg :)

Lenke til kommentar
Fortsett å vere Disc/holy, og ver healer i battlegrounds. Healing i PvP er det desverre mange som undervurderer sterkt - healing i PvP er faktisk vanvittig greit å ha!

5962134[/snapback]

Bortsett fra at man nesten må ha litt organisering for å få det til. En healer per gruppe i WSG er ganske fantastisk for resten, og det samme gjelder AB. Problemet er gjerne at en gruppe med randoms løper rundt i alle retninger, plutselig er flagg-forsvarerne midt på kartet og godt utenfor healing-rekkevidde.

AV er tragisk for healere. Folk forlater raidet, nye folk kommer inn, det er som oftest null organisasjon bortsett fra "All zerg snowfall now". I et instance-raid står folk på ett sted, og man kan fint se på raid-oversikten hvem som trenger healing. Gjør man det samme i AV, er folk gjerne på den andre siden av kartet. Null oversikt, og når folk sender whispers med "HEAL ME FFS!" blir det mer stress enn moro.

Skjønner godt at healere driter i andre, jeg. Om jeg får valget mellom å smelte tryner og mindcontrolle allyer utfor høye ting, eller å være healbotten til en eller annen utakknemlig dott, så vet jeg hva jeg velger.

Lenke til kommentar
Fortsett å vere Disc/holy, og ver healer i battlegrounds. Healing i PvP er det desverre mange som undervurderer sterkt - healing i PvP er faktisk vanvittig greit å ha!

5962134[/snapback]

Bortsett fra at man nesten må ha litt organisering for å få det til. En healer per gruppe i WSG er ganske fantastisk for resten, og det samme gjelder AB. Problemet er gjerne at en gruppe med randoms løper rundt i alle retninger, plutselig er flagg-forsvarerne midt på kartet og godt utenfor healing-rekkevidde.

AV er tragisk for healere. Folk forlater raidet, nye folk kommer inn, det er som oftest null organisasjon bortsett fra "All zerg snowfall now". I et instance-raid står folk på ett sted, og man kan fint se på raid-oversikten hvem som trenger healing. Gjør man det samme i AV, er folk gjerne på den andre siden av kartet. Null oversikt, og når folk sender whispers med "HEAL ME FFS!" blir det mer stress enn moro.

Skjønner godt at healere driter i andre, jeg. Om jeg får valget mellom å smelte tryner og mindcontrolle allyer utfor høye ting, eller å være healbotten til en eller annen utakknemlig dott, så vet jeg hva jeg velger.

5978123[/snapback]

:thumbup:

jeg er så JÆVELIG! enig, kunne ikke på noen måte sagt det bedre selv :yes:

Lenke til kommentar
Er du Shadow Priest kan og bør du pwne alle. Har selv spilt en del på en Shadowpriest, og har en kamerat som er shadow priest. Han tok faktisk en warrior og flere andre classer som var i lvl 60 i lvl 52.

5993394[/snapback]

Man tar ikke noen classe 8 levler over seg, om den som er høy level ikke ligger på tastaturet og sover. men ja, man kan greit drepe noen som er 2-4levler over deg om du kommer litt brått på.

Lenke til kommentar
Såklart kan du ta noen som er 8 lvler høyere, kommer du f.eks brått på som du sier så er det fort gjort.

5993823[/snapback]

jaok, det er mulig, jeg tok en shaman i ab 3 ganger på rad, han hadde full hp og så at jeg kom. han var 4 levler over meg, silence ftw :-p men for å ta en level 60 må du ut med vertfall 3k dmg, noe som tar deg 10sek(ca.) du har ikke så imba +dmg gear på 54, vil jeg tro. og da bør andre personen ha reagert, greit, fear hjelper godt men skal faktisk litt til, så kan du jo også risikere resist ;)

hoppsann, nå hoppa jeg i køya.

Lenke til kommentar
Er du Shadow Priest kan og bør du pwne alle. Har selv spilt en del på en Shadowpriest, og har en kamerat som er shadow priest. Han tok faktisk en warrior og flere andre classer som var i lvl 60 i lvl 52.

5993394[/snapback]

:roll:

Det er jo et kjent faktum at warriors uten bwl epix er freekill.

Lenke til kommentar

5962134[/snapback]

Jeg er helt enig! Med en god disc/holy builder det kjempeartig å heale i battlegrounds. Det som er viktig er å ha en bra organisert premade group, og bli satt i en gruppe som du kan følge (jeg har bare erfaring fra wsg). Hvis folk sprer seg og du havner helt for deg selv, får du ikke gjort mye nytte som healer :>

Man må regne med å dø litt. Og du får ikke noe særlig med killing blows. Men det kan gjøre en stor forskjell, og gruppa (hvis den er organisert, selvfølgelig) kommer til å elske deg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...