nree Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Som topic sier halveis.. Noen som har ett kamper, sponsorer og medlemmer script? Trenger ikke være sammen som et script! Kamper: Legge til / slette kamper. Sponsorer: Legge til / slette sponsorer. Medlemmer: Legge til / redigering / slette. Diverse informasjon osv, mulighet for bildeopplastning.. EDIT: trenger ikke være noe form for beskyttelse (login), har et bra system for det allerede Endret 19. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Bumer denne litt! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tror ikke det er noe gratisscript på det. Det du kan gjøre er å tilpassse template systemet til cutenews eller andre nyhetsscript eller så kan du sikkert betale en for å gjøre det. Regner med at det ikke er en som hiver seg over denne oppgaven for å gjøre det gratis. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har jo faktisk mer eller mindre det du leter etter, ihvertfall et match-script. Legger de opp, men er snart 1 år siden jeg skrev dem - så skal ikke garantere for sikkerheten i scriptene:) Uansett, du må nok endre noen filer og lage en tabell i mysql-database for å få den til å virke. kamper_fns.php admin_kamper_fns.php kamper.php Endret 21. april 2006 av luser32 Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har ikke laget noe script for å registrere nye medlemmer, da dette ikke er nødvendig i clanen min:) Men har et script for medlemmer som gjør at de kan endre informasjon, passord og bildopplastning:) EDIT: Kan vel også legge til scriptet for å vise oversikt over medlemmer. profil.php profil_fns.php medlemmer_fns.php Endret 21. april 2006 av luser32 Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Kan du legge igjen noe mer informasjon om hvordan man bruker disse scriptene? Jeg kan ikke se at det er noen sted mySQL passord skal legges til, jeg kan heller ikke se den filen som er inkludert i profil.php ligger ved i posten din.. Kan du være vennlig å forklare litt mer? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) EDIT: Finn ut av det selv istedenfor du goggen... lærer ikke så mye om man vil ha alt på et sølvfat. Endret 21. april 2006 av luser32 Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hæ? 5962874[/snapback] Se igjennom kildekoden. Kan ikke være så fryktelig vanskelig. Dette er et forum for de som vil lære PHP så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Ingen som har noen script som er tilpasset for å bare endre på noen variabler så funker de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå