Kristian-N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Min onkel har en Dell Latitude D800. I dag ringte han meg og sa at han ikke fikk startet den. Det eneste som skjer når han prøver å starte den er at ledlysene til numlock osv. blinker et par ganger, og så skjer det ikke noe mer. Han har prøvd å koble fra strømforsyning, batteri og det lille biosbatteriet (?. dette hjalp ingen ting. Problemet hadde kommet helt uten videre. Maskinen har stått i dockingstasjonen sin avslått. Så at den har blitt utsatt for vibrasjoner, slag osv kan utelukkes. Det første jeg kom til å tenke på som er galt er hovedkortet. Hva tror dere? Kristian Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 bare et tips: sjekk om en ram brikke kan være løs Lenke til kommentar
Kristian-N Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Det er en mulighet. Har ikke fått sett maskinen selv, ble fortalt alt over telefon i dag. Men skal sjekke det i morgen når jeg får se på den selv. Lenke til kommentar
Kristian-N Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 For å avslutte denne saken. Han har ringt Dell i dag, og de mente det var hovedkortet som hadde sluttet og fungere. Dell kommer på mandag, så da var denne saken ute av verden. Takk for innspillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå