Gå til innhold

12V,5A strømadapter ?

Anbefalte innlegg

hey, trenger en slik 12V, 5A strømadapter til skjermen min, vanskelig og finne det på nettet faktisk, og vanskelig og få tak i en slik en ! :S og merkelig at jeg ikke har fått svar av produsentene på skjermen !

Lurte på om noen hadde en slik og selge, eller viste om et nett sted jeg kunne fått tak i en slik som jeg trenger ?

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette emnet med passet vel fint her ?

nusse :D=):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er den eneste jeg fant til ditt bruksområde, sigarettenneren kan du jo bare klippe av. :) Hvordan kontakt har du på skjermen?

5985342[/snapback]

hvordan får skjermen min strøm da a ? vet ikke jeg, hvordan kontakt ? hehe er akkurat en sånn man putter inn i en bærbar pc feks da ?

huhu,

Lenke til kommentar

Den lille kontakten jeg gav link til koples sammen med adapteret i første link. Det kreves dog at du kan lodde, eller at noen kan gjøre det for deg.

Polaritet i dette tilfellet, er hvilken av lederene (senter eller ytter-) som har + og hvilken som har -. Det er helt essensielt at dette blir koplet riktig.

Lenke til kommentar
uff , det vet jeg ikke og det står ikke akkurat noe om det på skjermen heller !!

Skal det virkelig være så vanskelig og finne en strøm adapter som fungerer med skjermen min ??

5993205[/snapback]

Fulgte det ikke med ett adapter da?

Hvis ikke så må jo butikken du kjøpte skjermen hos kunne skaffe.

Bare å søke på de modellbetegnelsene på google det, men jeg tviler på at det er noen norske nettbutikker som fører de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...