opiuM_cZh Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hey, trenger en slik 12V, 5A strømadapter til skjermen min, vanskelig og finne det på nettet faktisk, og vanskelig og få tak i en slik en ! :S og merkelig at jeg ikke har fått svar av produsentene på skjermen ! Lurte på om noen hadde en slik og selge, eller viste om et nett sted jeg kunne fått tak i en slik som jeg trenger ? Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette emnet med passet vel fint her ? nusse =) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Regner med at det er nettadapter du trenger, altså 230VAC til 12VDC? Fant en som så fin ut her http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...=0&dok=5784.htm Noe slikt du tenkte deg? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Regner med at det er nettadapter du trenger, altså 230VAC til 12VDC?Fant en som så fin ut her http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...=0&dok=5784.htm Noe slikt du tenkte deg? 5963412[/snapback] ja så sånn ut, men skjønte ikke den greia med sigarettennern ? siden jeg skal ha strøm til skjermen min og bak på den står det bare 12V, 5A ! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er den eneste jeg fant til ditt bruksområde, sigarettenneren kan du jo bare klippe av. Hvordan kontakt har du på skjermen? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det er den eneste jeg fant til ditt bruksområde, sigarettenneren kan du jo bare klippe av. Hvordan kontakt har du på skjermen? 5985342[/snapback] hvordan får skjermen min strøm da a ? vet ikke jeg, hvordan kontakt ? hehe er akkurat en sånn man putter inn i en bærbar pc feks da ? huhu, Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tipper det er noe lignende de du finner her, har jeg rett? http://www.elfa.se/elfa-bin/lt.pl?lang=no&...1538286&1538288 Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 uff ,gud vite det ......... =( sjekk ut denne linken her: http://www.pcworld.no/produktguiden/index....4/vistype/speks der står all relevant informasjon om skjermen min, + bak på skjermen min står det 12V, 5A. Klarer du ut ifra det og finne ut hva jeg trenger ? jeg har overhode ikke peilling =( Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har ingen anelse. Du må nesten ta bilde av kontakten din, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 hvordan da tenker du på ? det er et rundt hull, et hull slik som det er i laptoper der man setter inn strømmen ... hehe Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvor mange millimenter? Har det sentertapp? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Sjekk ut de to bildene, dårlige bilder men vet ikke om det hjelper deg noe spesielt det er vell ca 05 MM pluss minus, vet ikke jeg !! Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det er altså den svarte greia til venstra da hehe Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Mest sannsynlig slik en: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...&dok=140157.htm Men det er viktig å få riktig polaritet, står det noe om dette på skjermen? Liten tegning som viser kontakten (to ringer inni hverandre)? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 hmmmm polaritet, den skjønte jeg ikke helt hva er det for noe ? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 men, den lille koblinga du ga meg link til hva skal jeg koble den til siden jeg trenger jo strøm, hvem strømadapter passer så den til ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Den lille kontakten jeg gav link til koples sammen med adapteret i første link. Det kreves dog at du kan lodde, eller at noen kan gjøre det for deg. Polaritet i dette tilfellet, er hvilken av lederene (senter eller ytter-) som har + og hvilken som har -. Det er helt essensielt at dette blir koplet riktig. Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 uff , det vet jeg ikke og det står ikke akkurat noe om det på skjermen heller !! Skal det virkelig være så vanskelig og finne en strøm adapter som fungerer med skjermen min ?? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Dette stod i users manual : Adaptor must use one of the following adapteros: Linearity LAD6019AB4, Li Shin LSE0217B1250, sier det deg noe da ? lettere og finne hvem strøm adapter jeg trenger da eller ? Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 var det noe til hjelp eller ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 uff , det vet jeg ikke og det står ikke akkurat noe om det på skjermen heller !! Skal det virkelig være så vanskelig og finne en strøm adapter som fungerer med skjermen min ?? 5993205[/snapback] Fulgte det ikke med ett adapter da? Hvis ikke så må jo butikken du kjøpte skjermen hos kunne skaffe. Bare å søke på de modellbetegnelsene på google det, men jeg tviler på at det er noen norske nettbutikker som fører de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå