Gå til innhold

Hva F*** skjer??

dor123

Anbefalte innlegg

Jeg prøver og kjøre 3D mark 2001S,men første gangen restarta bare maskinen seg og på neste test avslutta alt bare ut i windows,jeg har

A7V333

Athlon XP 2000 ca 70grader!

GF3 tit 200

Apacher 2700 256 mb

Har problemer med at harddiskene slutter og svare noe sek,og harddisk lyset på kabinnetet har slutta og lyse,det lyser alderi mer! hva akn være galt her??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en feil A7V333 kortet, det teller opp en og en grad av gangen til du kommer fett opp i 70+++

mens egentlig ligger den kanskje på 40.

Komplett er iallefall klar over denne feilen, bytt kortet, det er søppel.

Er en grunn til at de har slutta å selge kortet på stovner

Lenke til kommentar

Hvis du har et tidlig A7V333 kan det være en feil med kortet , det var produksjonsfeil på de første .

Har selv kortet , tror det er rev.1,2 de fungerer fint med XP2000 liger stabilt på 48 grader på cpu under kjøring av 3Dmark 2001 SE . Har bios 1012 Final. Anbefaler et par kabinett vifter har selv 5 stk .

Lenke til kommentar

Hehe,bruker en gammel vifte som satt på P700 mi,så jeg vet det er varmt der inne,venter på den nye vifta nå,men det skjer også ting når jeg skal skru av pc,noen ganger tar det over 4 min etter jeg har trykka shutdown før det skjer noe! kan dette ha noe sammenheng,er det harddisken min?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-01 19:26, skrev Knuti_:

Er det ikke bedre å slenge i noen slanter å kjøpe seg en kald og stabil INTEL !

Saklig da eller ? En Intel P4 trenger verken være mer stabil eller kjøligere enn en XP CPU. Myter er vanskelige å drepe for tiden visst ? :grin:

Lenke til kommentar

P3 700mhz vifte til en amd xp2000+ (1,66ghz) noe lurt det??? serlig siden amd produserer masse mere varme en intel og serlig hvis du bruker en slik kjøling som er så gammel.... det kalles å være uforsiktig og dum.

jaja skulle ikke ha skrudd på maskina om jeg var deg!

Lenke til kommentar

jeg har satt prosessoren ned til 1300,og jeg kjører med åpent kabbinet med en stor vifte som står utenfor,gidder jo ikke bare sitte og se på delene jeg har kjøpt heller,og jeg sitter og venter på den vifta fra JÆ*** KOMPLETT,som bruker 2 uker for og lever ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...