jo-kris Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har vært på påskeferien, og må si et det nye kameraet har blitt flittig brukt. Kunne gjerne tenkt meg litt kritikk på disse bildene: Kom gjerne med endringsforslag... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hvorfor s/h? Få av disse bildene er emne for s/h. Du bør i så fall øke kontrastene. Det beste er bildet av gutten. Han ser i alle fall ut som om han ønsker å bli tatt bilde av. De andre ser temmelig motvillige ut. Bildet nr 3 ville vært bra, hvis de hadde sett ut som om de er frivillige objekter. I alle fall trenger bildene mer kontraster, og sett bort fra nr 1, farger. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Bilde 1: Helt klart det beste bildet, en unge som har mistet tennene er alltid et bra motiv... Bra tatt, fint o s/h Bilde 2: Situasjons bilde, veldig fint som minne... ikke særlig brukbart på en utstilling f.eks Fint med huset i bakgrunn.. Men som sagt, kun et minne Bilde 3: Samme her, situasjon, gode minner, dog kanskje i farger. Bilde 4: Fint situasjonsbilde, godt utsnitt, men fortsatt et situasjonsbilde jeg egentlig ikke synes noe om. Men dette var helt greit... Bilde 5: Situasjonsbilde, godt utsnitt, men blir litt sånn kjedelig bilde. Lenke til kommentar
gather Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det første som slo meg med bilde nummer 5 var at det var et meget godt bilde til illustrasjon på foreksempel en artikkel om rødekors. Ellers synes jeg nummer 1 og 2 var best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå