.vision Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hallo Jeg sitter her med en AMD athlon XP 3000 pc og thermaltake vulcano 11+ cpu vifte og syns dette er en forferdelig kombinasjon. I det siste har jeg fått det for meg at, å ha på pcen om natta er ganske kjekt. Siden jeg er en ivrig fildeler og ønsker derfor ha noe stille å sove med. Problemet er rett og slett all støyen som kommer fra cpu vifta, og jeg er plent nødt til å kjøre den på et relativt høyt nivå. Per i dag, så ligger gradene opp i 70 med en passe hastighet, men i fare for at pcen slår seg av ved mindre hastigheter. Har noen et tips til en bedre (mye bedre..) cpu kjøler eller er vannkjøling det råeste man får tak i nå tildags? Og ja, jeg vet det lureste er å flytte pcen i et annet rom... mvh Gunnar Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Denne er bare best når det gjelder støy og temp. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309233 Anbefales HVIS du har plass Endret 20. april 2006 av halnes1 Lenke til kommentar
.vision Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Denne er bare best når det gjelder støy og temp.Anbefales HVIS du har plass 5952769[/snapback] Hva er best? Jeg har god plass tror jeg.. har dette kabinettet fra microplex Håper på flere svar Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) synes det er rart det du sier. i idle tilstand noe som ligner mye på da du kun kjører fildelings prog skulle den fint ligge på en bra temp me den kjølern hva slags kabb vifter har du? og hvor blåser dem..prøvd og demontere kjølern og setten på att me ny pasta? uansett skulle ikke det være noe så skal di kjølera av rein kobber fra thermaltake væra bra.kobler dem sammen me en stillegående 12cm vifte så haru kjøler *rettet noen skivefeil* Endret 20. april 2006 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
.vision Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 jeg har 3 kabinett vifter.. men jeg tror PSUen gir veldig mye varme.. hadde problemer det dette før når den sto å blåste varm luft ned til cpuen, men kjøpte nytt kabinett og fikk ordna på det... Kan sjekke ut litt mer rundt detta.. men problemet er at pcen har skrudd seg av flere ganger før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå