Jandler Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Sporsmaal til? Hvis jeg bytter fra f.eks Telenor til Tele2...og samtidig beholder mitt gamle nummer, vil det gamle SIM kortet fremdeles fungere. Det vil si, selvom Telenor abbonementet er avsluttet. Nyssgjerrig, da jeg har lyst til aa beholde de gamle SMS'ene mine av sentimentale grunner (overfore til ny mobil!) Takk for svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Sporsmaal til? Hvis jeg bytter fra f.eks Telenor til Tele2...og samtidig beholder mitt gamle nummer, vil det gamle SIM kortet fremdeles fungere. Det vil si, selvom Telenor abbonementet er avsluttet. Nyssgjerrig, da jeg har lyst til aa beholde de gamle SMS'ene mine av sentimentale grunner (overfore til ny mobil!) Takk for svar 5950869[/snapback] Det gamle sim kortet vil fremdeles fungere, men du vil ikke ha noen mulighet til å utføre tjenester som feks å sende melding lenger. Men lete gjennom filer og sånn har du mulighet til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Flyttes fra rykter og nykomlinger til operatører og tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå