sim Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Uff! Det blir litt vanskelig.... Gidd ikke å vente til de forsvinner. Tror det er bedre å skaffe seg en lydløs pc og ha den på om natta. Hvist ikke du kødder litt... Men hvist du ikke gjør det, vil nettsiden min vise seg på nettet når jeg har skrudd a serveren? Er grååååådig noob i software... 6211859[/snapback] Kan du ta bussen når den ikke er der? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Utleie av serverplass for kommersielt bruk så kjem det fort til å gå i dass om ein ikkje har skikkeleg utstyr. Det betyr som oftast rackskap i walk in colocation/serverhaller. Heimedrifting av noko større enn hobbyservere vil som oftast bryte med vilkåra for den private nettlinja ein har. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja selvfølgelig kommer ikke noen inn på serveren din når den ikke er på 6211914[/snapback] Okey Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Uff! Det blir litt vanskelig.... Gidd ikke å vente til de forsvinner. Tror det er bedre å skaffe seg en lydløs pc og ha den på om natta. Hvist ikke du kødder litt... Men hvist du ikke gjør det, vil nettsiden min vise seg på nettet når jeg har skrudd a serveren? Er grååååådig noob i software... 6211859[/snapback] Kan du ta bussen når den ikke er der? 6212001[/snapback] Du har et poeng der... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kan du ta bussen når den ikke er der? 6212001[/snapback] Jada, du kan ta bussen selv om den ikke er der. Det er bare å vente til den kommer forbi. Det gjør jeg hele tiden... -B- Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Men når den kommer forbi, så er den der jo. Argumentasjonen din holder ikke mål. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Men når den kommer forbi, så er den der jo. Argumentasjonen din holder ikke mål. 6266118[/snapback] Når jeg går ned til bussholdeplassen er gjerne ikke bussen der. Men jeg tar den fordet... Selv om ikke bussen er der når jeg kommer ned til bussholdeplassen. Argumentasjonen min holder mål, he-he. -B- Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde det vært noe slik som virituell egen knockout så hadde du lagt flat nå Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hadde det vært noe slik som virituell egen knockout så hadde du lagt flat nå 6266719[/snapback] Takk for den! My work here is done, he-he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå