geirthr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har en maksin med Linux som jeg skal instalere winXP Pro på. Men når jeg setter i winXP cd'n velger å "starte opp fra cd-rom" - blir skjermen svart og ingenting skjer.. Har prøvd med flere boot-bare cd'r - så jeg kan utelukke feil på cd. Har aldri instalert windows på en maskin som kjører Linux fra før - Noe jeg bør tenke på? Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har en maksin med Linux som jeg skal instalere winXP Pro på. Men når jeg setter i winXP cd'n velger å "starte opp fra cd-rom" - blir skjermen svart og ingenting skjer..Har prøvd med flere boot-bare cd'r - så jeg kan utelukke feil på cd. Har aldri instalert windows på en maskin som kjører Linux fra før - Noe jeg bør tenke på? Hva kan være feil? 5950669[/snapback] Har hatt samme feil. Du kan fixe problemet ved å gå på bios. Der setter du CD-ROM som primær. - hvis du vil ha maskinen starte opp fra cd. Kan også være andre ting som forårsaker det. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Det er ikke problemet.. CD-rom står som primær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå