Getaway in AA Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ska man ha Amerikaner, så gå for Chevrolet Chevelle Elsker dem bilan, og da også veteranforsikring. Men uheldigvis så bør du lete godt etter noen til 60 lapper. Eller kasnkje ikke? Neeh, ville anbefalt en Primera Sri ja. Dem er gode biler det. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hmm, jeg kom på noe, ska du ha en veeldig spesiell bil så kjøp Audi 90 med 2,2 rekke 5. Noe av de feteste bil-lydene som finnes. På en måte samme motor som sitter i S2 og Rs2. Billige å forsikre og solide biler. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Corrado og alt annet tysk drit er ikke noe å satse på. 5975781[/snapback] Og saklig forklaring og argumentering hadde jo ikke vært å forakte Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kjøper sier jo ikke noe om hva han legger i "fete biler". Men for 60.000 kr kan du jo kjøpe - 1 stk gammel Toyota, ca 4000 kr - 2 liter bengalakk, ca 300 kr - 1 lakk-rulle, ca 100 kr - 1 stk bærepose full med wunderbaum og terninger, ca 600 kr - 1 stk kick-ass boom-boom-vekke-nabon-stereo, ca 50.000 kr Og etter et par timers jobb kan resultatet kan se omtrent slik ut: Bakhjulstrekk, billig forsikring, driftssikkert, billige deler, lett å skru selv (i motsetning til nyere biler). ...og ikke minst, du får en bil som folk legger merke til Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Den der var rett og slett genial. Japs holder i det uendelige ja, hehe. Bare rett og slett genialt Tomahg Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ja man får tak i en del gammle biler til en billig penge, litt tålmodighet så har du som ikke de andre rusler rundt i. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Den der var rett og slett genial.Japs holder i det uendelige ja, hehe. Bare rett og slett genialt Tomahg 5986529[/snapback] Hehe...takk-takk. Det var oppskriften på min forrige bil. Jeg klarte meg riktignok med to terninger, og bilstereo til 1500 kr - men ellers var bilen min slik Det er jo litt gøy når folk kommer bort å spør om de får lov til å ta bilde av bilen din Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...=1085365#bilder Denne var veldig billig. Som regel går de for 80000 men utseendet på denne bilen trekker ned. På en annen side så har du 20k igjen å lakkere og skaffe nye felger. Ikke prøvd GTX, men storebror GTR (som jeg har prøvd) er det sannelig ikke mange biler i den prisklassen som holder følge med fra 0-100 og svingete veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå