Ingenting Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Nei, dette er ikke en telle tråd. Noen som er flaue over å ha for lite venner på Live? Dette var ment som en tråd der man kan se hvor mange som er vanlig å ha. Jeg hadde selv max 3-4 online for noen månder siden. Laget denne for å se om det var vanlig. Noe det ikke var. dermed skjønte jeg at det kom av at folk ikke har fornyet sitt gamertag. Listen min var nemmelig full. Har hatt live siden det kom ut i Sverige. Derfor slettet jeg de fleste og fornyet med gamertag fra forskjellige forum. Nå har jeg 10-15 online. Litt greiere det egentlig siden nå har jeg mange muligheter og gamer å joine. Dere som bare skal trolle her inne bare fordi dere ikke eier sosialeantenner kan heller legge litt enegi i å få litt venner enn å prøve å ødelegge tråder. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg har bare folk på vennelisten som jeg kjenner godt IRL, og jeg kjenner bare 3 stk som har xbox360 (i tillegg til meg selv), så disse 3 er på lista mi. Har ingen interesse av å ha folk på vennelista bare fordi de er norske feks. Endret 29. mai 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 har vel mellom 15-25 online for tia Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Anng vennelista... jeg har hørt snakk om at det vil bli mulig å ha større venneliste etter den nye oppdateringen, er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har ingen venner jeg.... Er den eneste jeg kjenner IRL med 360, så det blir heller dårlig på kontaktlisten min. Gamertagen min er jeeeeeeright, så hvis noen av dere føler at dere har en familiefar for lite på lista deres er det en smal sak å finne ut hva jeg spiller og legge meg til Ang. denne store oppdateringen; er det noen som vet nøyaktig når den kommer? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) har ingen venner online. kjenner ingen andre som har xbox og skjønner ikke vitsen med å registrere tilfeldige folk som "venner" bare fordi jeg spilte mot de på fifa world cup. Får jeg en invitasjon takker jeg nei så slipper jeg mas fra folk jeg ikke har snøring på hvem er og heller ikke har noen interesse av å vite EDIT: skriveleif Endret 3. juni 2006 av Bombefar Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har ingen venner online. kjenner ingen andre som har xbox og skjønner ikke vitsen med å registrere tilfeldige folk som "venner" bare fordi jeg spilte mot de på fifa world cup. Får jeg en invitasjon takker jeg nei så slipper jeg mas fra folk jeg ikke har snøring på hvem er og heller ikke har noen interesse av å vite EDIT: skriveleif 6236106[/snapback] Akkurat det der tenkte jeg og, hvis man kjenner de irl så er det en annen sak selvfølgelig... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) jeg har 11 folk på listen min og de er bare Norske jeg har bare èn pålogget nå. BTW, vet noen om noen steder der jeg kan få noen norske folk på vennlista mi... noen? 6183175[/snapback] Jo da, sjekk bare denne linken. Der står de som har ført seg opp på diskusjon.no (gamer.no) Legger vanligvis ikke til folk som bare sender en request. så med mindre det er voice-clip som forklarer så er det: "DENY" edit: har vanligvis 2 stykker på, men det skyldes at jeg ikke har hatt live siden igår. Men den blir nok større skal du se. Endret 3. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå