Gå til innhold

Mange venner har du vanligvis online på live?

Ingenting

Anbefalte innlegg

Når jeg skrur på min 360 så har jeg vanligvis rundt 5-8 venner online. Hvor mange har dere andre?

Jeg har mange på vennelisten min, men de fleste er ikke registrerte online etter jeg fikk meg 360 en gang. Så nå vurderer jeg å slette alle sammen og fornye vennelisten min. Hadde jo vært gøyere om 20 venner var online så hadde man hatt flere potensielle gamer å joine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 40-50 på min venneliste, hvor mange som er online av de er for meg uvesentlig - jeg finner uansett noen å spille med på LIVE. Det er ikke en nødvendighet å spille med vennene hele tiden. Gå inn i andre spillrom - da vil du få deg nye venner som spiller det samme som deg.

Jeg spiller mest GRAW på LIVE, der er det alltid flust av folk - ingen problem å finne bra spill.

Hva vennene mine spiller er ikke så nøye.

Edit: Bilde fjernet.

Endret av norhawk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvor mange er det du har da a? hva er max liksom?

6017827[/snapback]

Jeg tror 100 er max. Har aldri orka å telle igjennom, men får hele tiden beskjed av folk at de ikke kan legge meg til fordi lista mi er full ... :/

Edit: Jeg har sjekket, det er plass til 100 stk.

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Når jeg skrur på min 360 så har jeg vanligvis rundt 5-8 venner online. Hvor mange har dere andre?

Jeg har mange på vennelisten min, men de fleste er ikke registrerte online etter jeg fikk meg 360 en gang. Så nå vurderer jeg å slette alle sammen og fornye vennelisten min. Hadde jo vært gøyere om 20 venner var online så hadde man hatt flere potensielle gamer å joine.

5950490[/snapback]

Jeg har vanligvis 20-25 venner på live, men på torsdag var det vel 32! :!:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...