Gå til innhold

Lære PHP og MySql

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det er vel akkurat ikke min feil , men noen som har en bok for å lære det grunnleggende?

5950791[/snapback]

Så les i den andre tråden da, står jo svaret på spørsmålet ditt der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Og til dere andre folka, istedenfor at dere henger dere opp i at posten eksiterer kunne dere ha svart, eller ikke svart i det hele tatt.

5955444[/snapback]

Jeg svarte med at om du leste i den andre tråden stod faktisk svaret på ditt spørsmål der, er det noe galt i det?

Lenke til kommentar

Grunnen til at noen viser til en tidligere topic er ikke for å være kjipe, men fordi det er unødvendig med flere topicer om akkurat det samme, hvor folk da også må skrive det samme flere ganger. Det står jo også om i netiketten at man skal gjøre research på forhånd før man spør i forumet.

Ble litt off topic nå, men irriterer meg litt at du ikke engang bryr deg om at det allerede finnes en topic, og kritiserer folk for å vise til den...

Endret av anners
Lenke til kommentar

Når folk henviser til tråder som gir svar på spørsmålet ein stiller så er det litt forumets hensikt.

Ein del god del "FAQer" er blitt besvart opp gjennom forumets historie og med å henvise til andre tråder så slepp ein å svare opp og opp igjen på dei same spørsmåla.

Sjølv om det er første gang for trådstarter så er det ofte ikkje første gang sprøsmålet blir stilt på forumet. Derfor prøver ein ofte å henvise istaden for å gjenta seg sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...