No_Way-06 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 annonse på finn Hjelp er det noen som klare denne... Skulle så gjerne hatt et flagg som det på denne båten i sort/hvitt og i f.eks. ai formatet... Bilde 2 er vel mest reiktig og se på.... Se også vedlagt bilde evt. Noen som klarer og hjlpe meg med det så er jeg hjertelig takknemlig... På forhånd tusen takk... Lenke til kommentar
No_Way-06 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ingen som klarer og hjelpe meg med og få dette flagget over i et format som ai eller lignende...?? Håper i alle fall noen kunne klart og hjelpe meg med dette... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva mener du? Bare klippe ut flagget? Lenke til kommentar
No_Way-06 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Ja, skulle gjene ha kun flagget i ett vektorisert format slik at det kan trykkes ut på noe annet av et firma.... vis det var til mere hjelp... og selvfølgelig uten fenderlisten i midten da... Endret 24. april 2006 av No_Way-06 Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg hargjort det ferdig! hvilket format er dcet du vil ha det ut i? vet ikke hva et vektorisert format er Edit: jeg ble ikke helt fornøyd så jeg må prøve en gang til... Endret 24. april 2006 av Erelend Lenke til kommentar
No_Way-06 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg hargjort det ferdig! hvilket format er dcet du vil ha det ut i? vet ikke hva et vektorisert format er Edit: jeg ble ikke helt fornøyd så jeg må prøve en gang til... 5978612[/snapback] Er jo helt topp da. Adobe illustrator eller corel draw. Fil burde helst ende på .ai eller .dwg eller .eps er bra formater... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det var litt vanskelig, dårlig bilde. tror ikke det ble så veldig bra men jeg får håpe du kan bruke det! EDIT: rart den vil ikke legge ved bildet... Endret 25. april 2006 av Erelend Lenke til kommentar
No_Way-06 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det var litt vanskelig, dårlig bilde.tror ikke det ble så veldig bra men jeg får håpe du kan bruke det! EDIT: rart den vil ikke legge ved bildet... 5984830[/snapback] jeg vet.. ikke en lett nøtt det dere nei... Vis du har lyst kan du jo maile det på [email protected] så tar jeg en titt på verket jeg vet du... vis ikke vedlegget er strørre en 250 mb da. da må du evt gi besked så må jeg evt. bruke en annen mail... Endret 25. april 2006 av No_Way-06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå