Den Polse Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hvilket program bør jeg velge til cd brennern? Kommer til å brenne en del musikk, og selfølgelig data CD-er. 20x10x Acer brenner. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 16:58, Den Polse skrev:Hvilket program bør jeg velge til cd brennern?Kommer til å brenne en del musikk, og selfølgelig data CD-er.20x10x Acer brenner. Det eneste fornuftige er Nero 5.5 Den brenner alle typer CD-er og er enkel i bruk. Versjon 5.5 brenner også Video-cd direkte fra de fleste typer videofiler. For å kopiere kopieringsbeskyttede CD-er er CloneCD best. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Takker for svaret, har lastet ned nero5.5, men jeg har visst ikke cracka det riktig, brukte en key-generator, tasta inn key, men nå får jeg bare at den ikke støtter brennern min, og ber meg kjøpe hele versjonen. _________________ ___________________________ PII - 400mhz 192mb Ram Banshee 16mb Direct3D Hp 4xCDR 8GB HD + Mange andre heite komponenter. [ Denne Melding var redigert av: Den Polse på 2001-12-09 22:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå