Gå til innhold

Er Nokia 6280 virkelig en skranglekasse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Har hatt min noen dager nå. Synes den gir god kvalitetsfølelse. Littegranne slark når den er lukket, men dette er borte når du åpner den.

Alt i alt godt fornøyd, bortsett fra kvaliteten på stillbilder.

5986833[/snapback]

 

 

Heilt enig med deg..men ellers er den knallbra :thumbup:

Lenke til kommentar
Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd.

5988600[/snapback]

 

 

Det er ikke Symbian i denne telefonen nei, bare s40v3 operativsystem

Lenke til kommentar
Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd.

5988600[/snapback]

 

Med alle de telefonene du har listet i signaturen din skulle man tro at du hadde fått med deg forskjellen på "Symbian" og "Series". Symbian er et operativsystem. Nokia bruker dette og putter sin "Series 60" GUI på toppen. De "vanlige" telefonene til Nokia har som regel "Series 40", som nå har kommet i ny og mer fancy utgave, blant annet i 6270/6280/7370. Disse har IKKE Symbian.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har selv en 6280, men skrangle kasse? Er det noen som går rundt og rister på den for å sjekke om det er slark eler lyder da?

Bruker den både i jobb og privat, og ringer mye! Eneste minuset iforhold til 6230i er at det ikke er så lett å skrive sms, synes jeg da :)

Fornøyd 6280 eier, men bytter nok om et år...som vanlig.

Lenke til kommentar

Den er litt skranglete ja, men det er ikke så veldig sjenerende! Har hatt mobilen nå siden den kom ut og er strålende fornøyd egentlig.. Eneste minus er at den er veeeeeeeldig treg når jeg skal åpne galleriet! Skal vel nevnes at det er et 1 GB minnekort som står i.

Mulig det hjelper med ny software? Den lagrer heller ikke ord som jeg lagrer i orboken :blush:

Lenke til kommentar
Min er  nu mye brukt og er ikke blitt noe mere slark av den grunn....så jeg er superfornøyd med telefonen jeg,blei også bra bilder når jeg fikk oppgradert softwaren i telefonen

 

så bare løp og kjøp :thumbup:

6118665[/snapback]

 

hvordan kan man oppgradere softwaren på mobilen? Er det mye bedre bilder det er snakk om eller? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...