jackant Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Virker denne like billig som nokias første klapp tlf. Takker for seriøse svar:) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er slark i telefonen ja, men bortsett fra det, er telefonen veldig bra! Den dekker de fleste behov, så fremt du ikke trenger Symbian. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har hatt min noen dager nå. Synes den gir god kvalitetsfølelse. Littegranne slark når den er lukket, men dette er borte når du åpner den. Alt i alt godt fornøyd, bortsett fra kvaliteten på stillbilder. Lenke til kommentar
TkOcBy Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har hatt min noen dager nå. Synes den gir god kvalitetsfølelse. Littegranne slark når den er lukket, men dette er borte når du åpner den.Alt i alt godt fornøyd, bortsett fra kvaliteten på stillbilder. 5986833[/snapback] Heilt enig med deg..men ellers er den knallbra Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Brukte den en hel dag i helgen og vil ikke si den virket billig. Merket ikke noe til "slark" heller. Men dette varierer jo fra produkt til produkt. En riktig så god mobil er det. Lenke til kommentar
pback Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd. 5988600[/snapback] Det er ikke Symbian i denne telefonen nei, bare s40v3 operativsystem Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du har jo symbian 40 operativ system på den.. Min knirker litt i lukket tilstand, men har ikke opplevd noe slark i åpen modus.. Men er utrolig mye software problemer med den.. Er du heldig og får en telefon uten barne sykdommer så kommer du helt sikker til å bli fornøyd. 5988600[/snapback] Med alle de telefonene du har listet i signaturen din skulle man tro at du hadde fått med deg forskjellen på "Symbian" og "Series". Symbian er et operativsystem. Nokia bruker dette og putter sin "Series 60" GUI på toppen. De "vanlige" telefonene til Nokia har som regel "Series 40", som nå har kommet i ny og mer fancy utgave, blant annet i 6270/6280/7370. Disse har IKKE Symbian. -snubbel Lenke til kommentar
TkOcBy Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg som er totalt feilinformert der, sorry.. Men da vet du kanskje hva hovedforskjellene er på series 40 og symbian 60. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hiver meg på en "gammel" tråd. Denne slarken i telefonen, er den konstant, eller blir den verre etter noen ukers bruk? Jeg kan sikkert leve med litt slark, men gidder ikke å kjøpe noe som ramler fra hverandre etter et år. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Min er nu mye brukt og er ikke blitt noe mere slark av den grunn....så jeg er superfornøyd med telefonen jeg,blei også bra bilder når jeg fikk oppgradert softwaren i telefonen så bare løp og kjøp Lenke til kommentar
jackant Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Har hatt den nå. Anbefales ikke. Det er en skranglekasse uten tvil! Kjøpte meg BenQsimens Ef81 den er mye mye bedre.. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hadde 6280 i noen dager. Sendte den tilbake. Holdt på å bli gaaal av slarken. Liker egentlig Nokia, men dette er for dårlig. De presser alt mulig slags ny teknologi inn i en skranglekasse. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 har selv en 6280, men skrangle kasse? Er det noen som går rundt og rister på den for å sjekke om det er slark eler lyder da? Bruker den både i jobb og privat, og ringer mye! Eneste minuset iforhold til 6230i er at det ikke er så lett å skrive sms, synes jeg da Fornøyd 6280 eier, men bytter nok om et år...som vanlig. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tenker på slarken som er mellom delene på telefonen. Derfor: Skranglekasse. Utrolig irriterende når telefonen ellers er så bra. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 har hat denne tlf en ukes tid og dt er litt slark i den men ellers har den så og si ALT savner ikke no.. (må selfølgelig kjøpe større memory card(kjøpte selv 1Gb)) Lenke til kommentar
Toolei2 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Den er litt skranglete ja, men det er ikke så veldig sjenerende! Har hatt mobilen nå siden den kom ut og er strålende fornøyd egentlig.. Eneste minus er at den er veeeeeeeldig treg når jeg skal åpne galleriet! Skal vel nevnes at det er et 1 GB minnekort som står i. Mulig det hjelper med ny software? Den lagrer heller ikke ord som jeg lagrer i orboken Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Min er nu mye brukt og er ikke blitt noe mere slark av den grunn....så jeg er superfornøyd med telefonen jeg,blei også bra bilder når jeg fikk oppgradert softwaren i telefonen så bare løp og kjøp 6118665[/snapback] hvordan kan man oppgradere softwaren på mobilen? Er det mye bedre bilder det er snakk om eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå