Arsenal_RULES Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Som emnetittel forklarer så vakkert, har jeg problemer med å rendre filmer i 3ds, for det første finner jeg ikke ut hvor filmen blir lagret og for det andre skjønner jeg ikke en dritt :!: Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For det første, rendre ALDRI direkte til animasjon, men til enkeltbilder. For det andre, 3DS koster 30-40 tusen. Er ikke det verdt en titt i manualen som helt sikkert følger med når en kjøper programmet? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) For det første, du sier ikke det! For det andre, går det fint an å kjøpe 3DS mini student versjon (som du får med når du kjøper 3ds bible.) For det tredje, har jeg et lite problem som ble så fint beskrevet over, som jeg ikke finner ut av, ikke med hjelp av boken heller.... Men takker for hjelpen, M8... Edit: Kanskje det rett og slett ikke funker med student versjonen Endret 20. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Den billigeste studentversjonen koster i underkant av 200$, så det som følger med bak i en bok er sannsynligvis 30-dagers prøveversonen du også kan laste ned. Da er det vel sikkert en del begrensninger, ja.. Uansett burde det være lett tilgjengelig i boken hvordan man lagrer rendere? Sist jeg var borti Max var det å trykke "files" i render dialogboksen, så får man opp en "save as" boks... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har du funnet ut av det? Sitter på skolen nå og husker ikke i hodet mer enn at du trykker på F10! Finner lett ut av det etterpå hvis det fortsatt er behov for å vite det!? PS: medi8or er tydeligvis ikke helt klar over hva han prater om, ettersom 30 dagers trail er full funksjonerende uten begrensninger! Er MEKTIG sikker på at det funker i student-versjon! Ettersom jeg har hørt er eneste begrensningen du har der, er [øøøhmmmm *hjerneteppe] sånn at man kan selge bildene sine! Hehe Endret 21. april 2006 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 PS: medi8or er tydeligvis ikke helt klar over hva han prater om, ettersom 30 dagers trail er full funksjonerende uten begrensninger! Så flott, da. Vanligvis er det begrensninger på demoene, og jeg gidder strengt tatt ikke laste ned demoen for å finne ut noe annet... Er MEKTIG sikker på at det funker i student-versjon! Ettersom jeg har hørt er eneste begrensningen du har der, er [øøøhmmmm *hjerneteppe] sånn at man kan selge bildene sine! Hehe Men det er jo tydeligvis ikke studentversjonen det er snakk om, siden den helt sikkert ikke følger med bak i en bok. De tar jo ~200$ for en ett års lisens, og da er det mas om at du må ta et relevant studie osv... Anyway, F10 får vel opp render dialogboxen, så til å ikke bruke Max synes jeg at jeg svarte ganske godt i forrige post... Lenke til kommentar
colakork Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du må gå inn på rendring-menyen og velge hvilke frames som skal rendres. Etter det må du klikke på "Save As" knappen og velge format og hvor den skal lagres. Så er det bare å trykke rendre og voila, der har du filmen din.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Et spørsmål: Fungerer video-funksjonen i 3ds. MAX med V-Ray, eller tilsvarende plugin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå