Gå til innhold

Spillmaskin til 16000 inkludert skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei:S.....men satts heller på x1900xt....jerne bittelitt dyrere men får mer for penga av det!

5955934[/snapback]

Skulle ikke være lett dette nei...

Har desverre ikke mer penger til å velge et X1900...må da eventueltgå ned til 3800+ noe jeg ikke vil :p

Blir nok et X1800 på meg da siden denne er på lager :)

Endret av Makky
Lenke til kommentar
okei:S.....men satts heller på x1900xt....jerne bittelitt dyrere men får mer for penga av det!

5955934[/snapback]

Skulle ikke være lett dette nei...

Har desverre ikke mer penger til å velge et X1900...må da eventueltgå ned til 3800+ noe jeg ikke vil :p

Blir nok et X1800 på meg da siden denne er på lager :)

5955988[/snapback]

Hvorfor vil du ikke gå ned til 3800+? er kun 200mhz som lett kan klokkes. du får mye mer for penga om du kjøper 1900xt+3800 enn 1800xt+4200+.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale å bruke et ATi-kort på et brett med nVidia-brikkesett. Det funker i høyeste grad, men det optimale er å bruke ATi på ATi, nVidia på nVidia, eller HvaSom-helst på Intel (men da må du jo bytte CPU). Det er ikke noe stort problem å bruke "assynkroniserte" GPU/brikkeprodusenter, men du skviser noen prosent mer ytelse ut av GPUen hvis de er matchende. Å bruke SLI på en ATi-rigg er bare tull uansett, du betaler ekstra for SLI-HK som du ikke trenger på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Det spiller vel ingen rolle hvilket brikkesett man kombinerer med GPU. Men jeg er enig med G.G. at å kjøpe et SLI mobo og ATI GPU er litt bortkastet? Men på den andre siden: Jeg har et SLI hovedkort kombinert med et Radeon X1900XTX denne kombinasjonen er helt ok. Jeg gidder ikke tenke på hvilket brikkesett jeg har hver gang jeg bytter skjermkort. Denne gangen ble det ATI ikke nvidia, men jeg har friheten til å gå tilbake til nvidia, kanskje til og med kjøre SLI.

Lenke til kommentar
nei, ska ha xfx xxx selv....men når d står ubekrefta betyr d ikke at det er tomt.....send en mail til netshop å hør...men ville ikke satsa på club3d sitt....

5955784[/snapback]

Jeg bestillte club3d sitt i dag :) Er ikke så stor forskjell, skal uansett bytte til G80 når det kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...