Scotty Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg har litt under 200 filmer og endel serie sessonger på pcen nå. Og jeg trenger et program til å gjøre det mer ryddig! ..Et program som jeg kan bla igjennom filmene med, vet at media center er nok det beste, men det er ikke snakk om. Hadde tenkt til å installere Vista ultimate edition(som har media center), men skjermkortet mitt var ikke kompitabelt. Så hvis du vet om et program som kan organisere filmer, så si ifra! Lenke til kommentar
Connubialis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg har litt under 200 filmer og endel serie sessonger på pcen nå. Og jeg trenger et program til å gjøre det mer ryddig! ..Et program som jeg kan bla igjennom filmene med, vet at media center er nok det beste, men det er ikke snakk om. Hadde tenkt til å installere Vista ultimate edition(som har media center), men skjermkortet mitt var ikke kompitabelt. Så hvis du vet om et program som kan organisere filmer, så si ifra! 5950166[/snapback] kunne trengt det samme Lenke til kommentar
kbreistr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 DVD Profiler vil gjøre den jobben for dere. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tror det er få programmer som kobler til databaser der alle verdens familievideoer er systematisert. Nei, den jobben tror jeg du må fikse selv. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 DVD Profiler vil gjøre den jobben for dere. 5950607[/snapback] Det er ikke sånt jeg mener. Jeg mener et program hvor jeg kan lett bla igjennom coverne og trykke på det og deretter så kan jeg spille av filmen. DVD Profiler viser bare de filmene du har oppført. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 DVD Profiler vil gjøre den jobben for dere. 5950607[/snapback] Det er ikke sånt jeg mener. Jeg mener et program hvor jeg kan lett bla igjennom coverne og trykke på det og deretter så kan jeg spille av filmen. DVD Profiler viser bare de filmene du har oppført. 5951443[/snapback] Da må du jo legge inn alle filmene dine på dataen, må du ikke ? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tror det var i siste utgave av "Hjemme-PC" der de viste til et program i Windows XP Media Center som kunne gjøre dette, men husker ikke hva det heter og bladet finner jeg ikke! Sjekk hjemmesidene deres og send de en mail! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 DVD Profiler vil gjøre den jobben for dere. 5950607[/snapback] Det er ikke sånt jeg mener. Jeg mener et program hvor jeg kan lett bla igjennom coverne og trykke på det og deretter så kan jeg spille av filmen. DVD Profiler viser bare de filmene du har oppført. 5951443[/snapback] Må du ha med cover da? Om du ikke trenger det er det jo bare å lage en playlist windows media player eller winamp? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Jeg må ha cover, eller et bilde fra filmen..selvførgelig Det som jeg har nå er en mappe med hver film i, og coveret er i et miniatyrbilde på mappen. Ellers så hadde jeg ikke spurt om det spørsmålet jeg spør her i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå