Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc restarter seg når windows loader

Anbefalte innlegg

Jeg satt på dataen i går og da funka den helt fint, men når jeg skulle sette meg på den i dag så fungerer den ikkke :( skjønner ikke hva det kan være for noe. Den jobber seg fram til der den loader windows, også restarter den seg, og sånn fortsetter den hele tia. Har prøvd å sette i gjennoppretnings cd'en men den funker ikke den heller :hrm: Ingen ting som skjer når jeg putter i den.. Pliiiiis få svar så fort som mulig:)

Endret av xonan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er windowsen som ikke fungerer.. maskina funker helt fint til den kommer til windows... da restarter den seg... og cden som fulgte med fungerer ikkke lenger.. hadde samma problemet for en god stund sia.. og da brtukte jeg bare cden som fulgte med.. og da ble alt bra... men nå har jo cden plutselig slutta å funke...

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
JEg har akkuratt vært på TG.. men har ikke fått noe beskjed om at jeg har fått virus... og det kommer heller ikke opp noen feil melding.. :hrm:

5950271[/snapback]

Windows har kræsja og du må nokk ha en windows cd som virker for å få det fiksa :)

Edit: funker maskina i sikkerhetsmodus?

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...