Gjest medlem-83883 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Har en 4 uker gammel Asus A6Vm som jeg er veldig fornøyd med. Hadde lest en del positivt om byggekvaliteten til Asus før jeg kjøpte maskinen, men må innrømme at jeg ble ganske skuffet da plastrammen rundt skjermen begynte å løsne. På bildet ser dere at det er en ganske stor glippe mellom rammen og selve skjermen. Er dette noe som er vanlig på Asus sine maskiner, eller er det bare jeg som har vært uheldig? Regner med det skal gå greit å få ordnet dette gjennom butikken jeg handlet hos, men det er uansett irriterende. Endret 19. april 2006 av medlem-83883 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tror nok det er produksjonsfeil eller lignende. Jeg kan ikke forstå at det skal være slik. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ja nå ble jeg litt nysgjerrig også, vurderer nemlig asus sine maskiner. noen som vet? Lenke til kommentar
ols Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Har en 4 uker gammel Asus A6Vm som jeg er veldig fornøyd med. Hadde lest en del positivt om byggekvaliteten til Asus før jeg kjøpte maskinen, men må innrømme at jeg ble ganske skuffet da plastrammen rundt skjermen begynte å løsne. På bildet ser dere at det er en ganske stor glippe mellom rammen og selve skjermen. Er dette noe som er vanlig på Asus sine maskiner, eller er det bare jeg som har vært uheldig? Regner med det skal gå greit å få ordnet dette gjennom butikken jeg handlet hos, men det er uansett irriterende. 5950084[/snapback] Kan det være den smale rammen ("bezel" på utenlandsk, tror jeg) som ikke er klemt riktig på plass? Uansett det burde være en smal sak å få det fikset, men det er klart det er irriterende å måtte sende inn maskinen. (Selv ville jeg muligens bedt å få tilsendt en ny ramme, og en kopi av den aktuelle siden i reparasjons-håndboken, i tilfelle det skulle være noen knep med å få den av og på). Endret 20. april 2006 av ols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå