tommyb Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg ser at trådstarter kjørte 60Hz allerede, men han jeg siterte sa han brukte 59.3 hz... Endret 4. oktober 2006 av tommyb Lenke til kommentar
mroek Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, det der var jo veldig interessant. Nå har jo ikke jeg denne skjermen lenger, men om dette er en brukbar fiks så er jo det veldig bra. Jeg kjørte forøvrig 60 Hz på min, og det gikk dårlig. Det må nok spesialprogramvare til for å kunne tvinge 59.3 Hz. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Egentlig ikke, har du forsøkt PowerStrip? Brukte dette selv for å framprovosere 85Hz på 2 CRT skjermer i dualhead span for ATi en tid tilbake når 60Hz var "default" i driverene uansett. PowerStrip overstyrte dette, også i spill. http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Powerstrip er et nyttig software, men den gangen jeg installerte det, for en 3 års tid siden, var det full av adware, så det ble lempet fort ut av døra. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen adware her? Kjører Lavasoft AdAware og Spybot: Search & Destroy. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen adware her? Kjører Lavasoft AdAware og Spybot: Search & Destroy. 7000190[/snapback] Mulig de har sluttet med sånt faenskap da... håper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå