SupRnova Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Heizann En kompis av meg fikk seg nytt kabinett, Var tilogmed 3 vifter Det eneste var at alle viftene skulle kobles til med Molex.. Det er 2 cdrommer, 1 floppy og en harddisk, og det var ikke nok molex'er til å koble viftene Det jeg tenkte var å klippe av molexene og lodde på 3pins hovedkort viftekontakt.. Men så aner jeg ikke hvor jeg får tak i disse. Ikke bare dekslene, jeg må ha komplette 3pins kontakter Noen som vet hvor jeg skaffer det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Microplex.no har i allefall. Du kan jo forresten bare parallellkoble viftene da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...nn&kategoriID=5 Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan du ikke bare bruke noen sånne splittere (Y) så du får nok kontakter? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Molex-splitter er tingen Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Molex-splitter er tingen 5953197[/snapback] enig. Fåes på microplex til en hundrings. Til og med lys, hvis du ønsker det ( på selve deleren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå