Gå til innhold

Pioneer DVD 737


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Brente VCD ja men ikke SVCD. Det er ingen pioneer spillere som støtter SVCD brente eller ikke desverre :sad:

 

Jeg hadde den selv men bytta til 747 men den støtta heller ikke SVCD.

 

Noen som vet om spillere som støtter SVCD og resten av formatet? Har tenkt å kjøpe noe nytt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-30 20:53, skrev DMPoWer:

Brente VCD ja men ikke SVCD. Det er ingen pioneer spillere som støtter SVCD brente eller ikke desverre :sad:


Min Pioneer DV-444 tar brente SVCD... :grin:

Quote:


Den 2002-09-30 21:05, skrev antiloop:

Finnes det software for SVCD til Pc avspilling?


ja

f.eks power DVD/winDVD

 

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-09-30 21:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-30 20:53, skrev DMPoWer:

Brente VCD ja men ikke SVCD. Det er ingen pioneer spillere som støtter SVCD brente eller ikke desverre :sad:



 

Har en pioneer 343 og den spiller SVCD så det griner etter :smile: Har kun testet med brente. Klart, dette er jo ingen spiller i 747 klassen men den sluker som sagt alt av VCD/SVCD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er rart de tar SVCD. Det står ikke i datan over de forskjellige DVD spillerne til Pioneer. Jeg sendte faktisk mail til Pioneer for å høre med de men har ikke fått svar.

 

Dere sier DVD spillerne deres tar svcd? Brennner dere de ut på vanlige måte da? NERO/Bin filer...

Lenke til kommentar

Tror ikke den har støtte for SVCD men for og være sikker tar du bare å ripper en liten bit til svcd fra en av DINE EGNE DVD PLATER eller noe dv og tar med plata i butikken og tester.

 

Jeg leste i ELKJØP avisa som kom i dag at Pioneer dv-343 var på tilbud til 1495.- den kan jeg annbefale spiller vcd,svcd og DVD+RW ( min spiller vertfall dette )støtter ikke MP3 hvis d er noe du må ha.

 

[ Denne Melding var redigert av: Espen_^ på 2002-09-30 21:51 ]

Lenke til kommentar

Ja, ALLE "nye" spillerene til Pioneer leser svcd. Men det er jo selvfølgelig viktig at platene brennes riktig. Og det er heller ikke til å legge skjul på at en DVD spiller til stuebruk er litt mer kresen på platene enn en spiller til pc'en med de riktige programmene er. Til gjengjeld kan en stue-spiller gjengi lyd og bilde med en mye bedre kvalitet!

 

//Pinoeer-selger :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...