Sevald Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Eg må oppdatere bios på asus a8n32-sli. Dette sidan eg ikkje får instalert windows før eg har gjort det. Eg har i utgangspunktet ikkje floppy, men kan sikkert skaffe det dersom det er den einaste løysinga. Så kva gjer eg? Ps. Eg har prøvd å søke litt rundt, men har ikkje klart å finne noko på grunn av mi enorme inkompetanse ;-) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du må laste ned bios og lage en floppy med det programmet du laster ned. Så settes floppy som første oppstartsenhet, og du starter opp fra disketten. Det står forøvrig forklart (som regel) i en tekstfil som ligger sammen med bios updatet filen. Dette er som regel en pakket fil (zip/rar) Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Som sagt så har eg ingen floppy stasjon. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nei, men da må du som sagt skaffe en som du sa du hadde mulighet til. Uansett koster de ikke mer en 50kr i en datasjappe nå. Noen ganger kan en laste ned iso filer og brenne bios over på denne med oppdateringsprogram, men ikke alle produsenter har den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå