ringn3s Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hallo! Lurer på om det er noen som har noen tips til å lage gode slowmotion-scener? 25 bilder i sekundet gir fort en temmelig hakkete opplevelse, men jeg har hørt rykter om programmer som "fyller inn" resten av framene. Hvis noen vet om slike programmer, er jeg glad for svar. Lenke til kommentar
nattnett Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 premiere er mer utrolig enn jeg trodde. sjekke ut dette og fant dette svaret for deg (og meg Also automatically extra frames will be added to smooth it out (after you slow down your video) if you right click the clip go to video options/frame hold and tick 'frame blending' To test it out I suggest after slowing down your video razor it in half and then frame blend it as above the second half of the clip and you will see how very smooth the second clip is to the first half of the clip. . har ikke prøvet det mer en preview enda, men så ut til å funke der, knut Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hvis du bruker premiere, er det bare å høyreklikke på det klippet du vil ha i slowmotion, og ta på speed. Vil du ha halvparten av den orginale farten, er det bare å stille på 50% Vet ikke om det var det du ville vite.. men uansett.. nå vet du det Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 premiere er mer utrolig enn jeg trodde. sjekke ut dette og fant dette svaret for deg (og meg Also automatically extra frames will be added to smooth it out (after you slow down your video) if you right click the clip go to video options/frame hold and tick 'frame blending' To test it out I suggest after slowing down your video razor it in half and then frame blend it as above the second half of the clip and you will see how very smooth the second clip is to the first half of the clip. . har ikke prøvet det mer en preview enda, men så ut til å funke der, knut Funket MEGET bra det der. Blei ikke så hakkete da. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå