Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det samme aliminium som i litt eldre Lian Li kabinett? Siden jeg har merket med mitt 65USB at den tåler ikke mye vri på skruerne :p

Har ikke tenkt å bruke Dremel Snekker'n på det fine cabisset?

6075950[/snapback]

Hmm, interessant, har ikke Lian Li egentlig litt tjukkere alu-plater enn det vanlige?

AtW

Lenke til kommentar
Er det samme aliminium som i litt eldre Lian Li kabinett? Siden jeg har merket med mitt 65USB at den tåler ikke mye vri på skruerne :p

Har ikke tenkt å bruke Dremel Snekker'n på det fine cabisset?

6075950[/snapback]

Hmm, interessant, har ikke Lian Li egentlig litt tjukkere alu-plater enn det vanlige?

AtW

6075985[/snapback]

Det er ganske tynne plater som er brukt. Pakken jeg hentet fra Postkontoret var ganske stor men overraskende lett. Det er nok smart å bruke vibrasjonsisolerende oppheng for harddiskene hvis en ønsker å redusere støyen fra pcen. Ellers er mitt førsteinntrykk at dette er et fantastisk kabinett for datainteresserte som har mange disker.

Lenke til kommentar
Det er nok smart å bruke vibrasjonsisolerende oppheng for harddiskene hvis en ønsker å redusere støyen fra pcen.

De modulene som leveres til hdèr er alle med vib dempende oppheng, bare så det ikke er noen tvil om det .

6082549[/snapback]

Hjelper sikkert å legge til litt masse også, burde vel være mulig å få tak i noen plater med lim på som veier litt?

AtW

Lenke til kommentar
Det er nok smart å bruke vibrasjonsisolerende oppheng for harddiskene hvis en ønsker å redusere støyen fra pcen.

De modulene som leveres til hdèr er alle med vib dempende oppheng, bare så det ikke er noen tvil om det .

6082549[/snapback]

Hjelper sikkert å legge til litt masse også, burde vel være mulig å få tak i noen plater med lim på som veier litt?

AtW

6082717[/snapback]

Vet ikke hvordan disse er.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...TR1&mcat=39s155

Lenke til kommentar

6082549[/snapback]

AtW

6082717[/snapback]

Vet ikke hvordan disse er.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...TR1&mcat=39s155

6085300[/snapback]

Ser jo bra ut, men kanskje litt dyrt, men det finnes jo mange andre alternativer, får satse på å finne en bod/øoft/bøttekott å sette den i, så den kan bråke litt...

AtW

Lenke til kommentar

de som kjøpes i løs vekt til 39,- stk var ikke no spesielt å skryte av, men de som er ferdig tilskjært vanlig lian li kasser var brukbare.

desverre er det veldig vanskelig å få en god effekt av matter. jeg er overbevist om at litt vibrasjonsdempeutstyr som gummiringer og lignende samt viftestyring/stillegående vifter vil gi mye mer igjen for penga.

matter er best for de som vil ha ned støyen fra høy til middels, ikke fra middels/lav til helt stille.

Lenke til kommentar
de som kjøpes i løs vekt til 39,- stk var ikke no spesielt å skryte av, men de som er ferdig tilskjært vanlig lian li kasser var brukbare.

desverre er det veldig vanskelig å få en god effekt av matter. jeg er overbevist om at litt vibrasjonsdempeutstyr som gummiringer og lignende samt viftestyring/stillegående vifter vil gi mye mer igjen for penga.

matter er best for de som vil ha ned støyen fra høy til middels, ikke fra middels/lav til helt stille.

6086192[/snapback]

Ja, det er sant, prblemet er jo at det uanstt er mange hullf or luftbåret støy, men dt kan nok hjelpe litt, og vekt er speseilt nyttig om det er store alu-plater som dette, som har lett fro å vibrere.

Ellers vil jeg jo si at om man først har en cube, så må man regne med høy støy :) Jeg mener, 30 harddisker bråker jo litt...

AtW

Lenke til kommentar
Det ser bra ut dette her, men synes det tok tid før det ble noe modding

6090403[/snapback]

Som du sikker ser så står det i loggen "først skal jeg presangtere kabinettet, så allt tilleggsytstyr som er å få til det, etterpå blir jeg å tilpasse kabinettet slik jeg vil ha det " :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...