Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig som følger med dette kabinettet som standard? Jeg tenker da på braketter, vifter, etc? Kanskje du kunnne liste opp hva som fulgte med? Dette fremgår nemlig ikke skikkelig av Microplex sine sider og jeg fikk ikke helt inntrykket av dette gjennom workloggen...

 

Ser ut som et kjempespennende kabinett. Jeg vurderer også et slikt et.

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som følger med dette kabinettet som standard? Jeg tenker da på braketter, vifter, etc? Kanskje du kunnne liste opp hva som fulgte med? Dette fremgår nemlig ikke skikkelig av Microplex sine sider og jeg fikk ikke helt inntrykket av dette gjennom workloggen...

 

Ser ut som et kjempespennende kabinett. Jeg vurderer også et slikt et.

5998941[/snapback]

 

 

Spesifikasjoner

 

 

 

Egenskaper

Farge : Sort

Bredde : 460 mm

Høyde : 460 mm

Dybde : 460 mm

Formfaktor - Hovedkort : ATX

Formfaktor - PSU : ATX

Forpakning : Retail

Annet

PSU medfølger : Nei

Brønner

5¼" eksterne : 18 stk.

5¼" interne : 0 stk.

3½" eksterne : 0 stk.

3½" interne : 0 stk.

Vifteplasser

Bak : 120mm - 3 - 80mm - 2 stk.

Materiale

Frontpanel : Aluminium

Chassi : Aluminium

Tykkelse : 1 mm

Overflate : Anodisert

Kontakter

Plassering : Front

USB 2.0 : 2 stk.

Firewire : 1 stk.

Mikrofoninngang : Ja

Linjeinngang : Nei

Hodetelefonutgang : Ja

Brytere og lamper

Av/På : Ja

Reset : Ja

LED (disk aktivitet) : Ja

LED (strøm) : Ja

 

 

Kabinettet er modulært i den forstand at du som kunde kjøper kabinettet som basispakke og bygger deretter opp med ekstrautstyr etter egne ønsker og behov

Altså kunn kabinettet uten vifter stforsyning.

Lenke til kommentar
Ser ut til at det er en fin temperatur flyt i kabinettet. Men hvordan er støyen?

 

Kjøpte meg et Antec P180 for noen mndr siden. Burde kanskje ha kjøpt meg samme kabinett med tanke på disk plass, men den tid... den sorg.

5999900[/snapback]

 

Ingen problem med støy,på den temp testen jeg gjorde var alle viftene koblet over viftestyringen og stilt ned til tilnærmet lydløst .

Lenke til kommentar

Blir ferdig med mitt kabinett i kveld. Er selvfølgelig også en Cube. Jeg er mildt sagt imponert over dette kabinettet! Når det er ferdig i kveld vil det være som følger:

 

2 stk HW labs 120MM extreme radiatorer i bakkant, montert på vifte, samt en dual extreme i topp montert inn i toppluken... Snakk om digg modding du.... Ta ut luken og jobb med den.. man slipper å endevende kabinettet for å sette inn radiator.

 

Tok med meg en Iwaki MD20RZ hjem fra jobben i går, og jaggu var det ikke plass til den også!

Med tre radiatorer, var jeg litt skeptisk til å kun kjøre med en Swiftec pumpe (655), og siden Iwaki pumpen har en løftehøyde på hele 6 meter før det sier stopp, så er dette den perfekte pumpen!

Tanken er en Dual Danger den 5,25 tank.

Skal kjøre med en 955 Extreme edition i dette kabinettet, med tilhørende 7900GTX kort, med alt, inkludert chipsett vannkjølt.

lurer på om jeg skal sette inn MIST 850 Wattern min.. :D

 

Legger ut et bilde av det ferdige resultatet enten her eller i en egen tråd..

 

Var også så heldig å få vite om dette kabinettet tidlig.. så jeg har ventet nesten et år på å komme igang..

Og nå er jeg snart der jeg ønsker å være..!!

Lenke til kommentar

Jepp,da har vi ventet like lenge :)

Og ja det er et drømmekabinett :thumbup:

Jeg skal som sagt vise dette i workloggen med de forskjellige modulene som hører med først, så blir jeg å montere vannkjøling. Dette fordi det blir en del ut og inn med komponenter og derfor orker jeg ikke ta vannkjølingen først .

stoolman du får et rimelig heftig oppsett der :thumbup:

Lenke til kommentar

heftig kasse dette, mye fett ekstrautstyr. gleder meg spesielt til å se de perforrerte frondekslene montert, da jeg har lite til overs for de frondeksla på 5.25 til 3.5 brønnene som snekkern har demonstrert til nå. perforrert vli bli mye penere.

 

jeg ser for meg hele høyre siden med perforrert front, og 1-2 dvd spillere med lian li front deksel øverst på venstresida. i alle fall ville det blitt sånn om jeg fikk bestemme. og selfølgelig en haog med røde 12cm mist vifter. har gått lei av blå, og sikler på svart kasse med rødt lys nå

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...