Boralis Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Nå som netshop har kjøpt microplex så vet vi endelig nøyaktig hvordan de fikk tak i kabbiset ditt snekkrn 5989580[/snapback] Ja men jeg visste det før det ble skervet på hardware.no Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Da var kabinett og rheobus bestilt . Kabinettet skal brukes til server i bod. Nå er det bare å vente i spenning. Håper disse nye harddiskmodulene med egen front kommer snart. Bruk av 120 mm vifter er genialt for å redusere støyen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Kabinettet skal brukes til server i bod Skal du gjemme bort det lekre kabinettet i en bod ? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kabinettet skal brukes til server i bod Skal du gjemme bort det lekre kabinettet i en bod ? 5996901[/snapback] Hehe, det finnes faktisk ikke så mange andre alternativer som tilbyr samme kombinasjon av praktiske funksjoner og pris Lenke til kommentar
LL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva er det egentlig som følger med dette kabinettet som standard? Jeg tenker da på braketter, vifter, etc? Kanskje du kunnne liste opp hva som fulgte med? Dette fremgår nemlig ikke skikkelig av Microplex sine sider og jeg fikk ikke helt inntrykket av dette gjennom workloggen... Ser ut som et kjempespennende kabinett. Jeg vurderer også et slikt et. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hva er det egentlig som følger med dette kabinettet som standard? Jeg tenker da på braketter, vifter, etc? Kanskje du kunnne liste opp hva som fulgte med? Dette fremgår nemlig ikke skikkelig av Microplex sine sider og jeg fikk ikke helt inntrykket av dette gjennom workloggen... Ser ut som et kjempespennende kabinett. Jeg vurderer også et slikt et. 5998941[/snapback] Spesifikasjoner Egenskaper Farge : Sort Bredde : 460 mm Høyde : 460 mm Dybde : 460 mm Formfaktor - Hovedkort : ATX Formfaktor - PSU : ATX Forpakning : Retail Annet PSU medfølger : Nei Brønner 5¼" eksterne : 18 stk. 5¼" interne : 0 stk. 3½" eksterne : 0 stk. 3½" interne : 0 stk. Vifteplasser Bak : 120mm - 3 - 80mm - 2 stk. Materiale Frontpanel : Aluminium Chassi : Aluminium Tykkelse : 1 mm Overflate : Anodisert Kontakter Plassering : Front USB 2.0 : 2 stk. Firewire : 1 stk. Mikrofoninngang : Ja Linjeinngang : Nei Hodetelefonutgang : Ja Brytere og lamper Av/På : Ja Reset : Ja LED (disk aktivitet) : Ja LED (strøm) : Ja Kabinettet er modulært i den forstand at du som kunde kjøper kabinettet som basispakke og bygger deretter opp med ekstrautstyr etter egne ønsker og behov Altså kunn kabinettet uten vifter stforsyning. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ser ut til at det er en fin temperatur flyt i kabinettet. Men hvordan er støyen? Kjøpte meg et Antec P180 for noen mndr siden. Burde kanskje ha kjøpt meg samme kabinett med tanke på disk plass, men den tid... den sorg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Ser ut til at det er en fin temperatur flyt i kabinettet. Men hvordan er støyen? Kjøpte meg et Antec P180 for noen mndr siden. Burde kanskje ha kjøpt meg samme kabinett med tanke på disk plass, men den tid... den sorg. 5999900[/snapback] Ingen problem med støy,på den temp testen jeg gjorde var alle viftene koblet over viftestyringen og stilt ned til tilnærmet lydløst . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vet du noe on mår neste update blir? mvh anki Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Vet du noe on mår neste update blir? mvh anki 6000256[/snapback] Håper jeg får noen av de dekslene i neste uke,da legger jeg inn en update. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Blir ferdig med mitt kabinett i kveld. Er selvfølgelig også en Cube. Jeg er mildt sagt imponert over dette kabinettet! Når det er ferdig i kveld vil det være som følger: 2 stk HW labs 120MM extreme radiatorer i bakkant, montert på vifte, samt en dual extreme i topp montert inn i toppluken... Snakk om digg modding du.... Ta ut luken og jobb med den.. man slipper å endevende kabinettet for å sette inn radiator. Tok med meg en Iwaki MD20RZ hjem fra jobben i går, og jaggu var det ikke plass til den også! Med tre radiatorer, var jeg litt skeptisk til å kun kjøre med en Swiftec pumpe (655), og siden Iwaki pumpen har en løftehøyde på hele 6 meter før det sier stopp, så er dette den perfekte pumpen! Tanken er en Dual Danger den 5,25 tank. Skal kjøre med en 955 Extreme edition i dette kabinettet, med tilhørende 7900GTX kort, med alt, inkludert chipsett vannkjølt. lurer på om jeg skal sette inn MIST 850 Wattern min.. Legger ut et bilde av det ferdige resultatet enten her eller i en egen tråd.. Var også så heldig å få vite om dette kabinettet tidlig.. så jeg har ventet nesten et år på å komme igang.. Og nå er jeg snart der jeg ønsker å være..!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Jepp,da har vi ventet like lenge Og ja det er et drømmekabinett Jeg skal som sagt vise dette i workloggen med de forskjellige modulene som hører med først, så blir jeg å montere vannkjøling. Dette fordi det blir en del ut og inn med komponenter og derfor orker jeg ikke ta vannkjølingen først . stoolman du får et rimelig heftig oppsett der Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Gleder meg til neste del av "workloggen". Når stoolman kommenterer, så må snekker'n bli glad OT: Stoolman,is that a pondus i see? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 joda koselig med kommentarer og litt ekstra koselig når det kommer fra noen som er like godt fornøyd med kabinettet som det jeg er . Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) heftig kasse dette, mye fett ekstrautstyr. gleder meg spesielt til å se de perforrerte frondekslene montert, da jeg har lite til overs for de frondeksla på 5.25 til 3.5 brønnene som snekkern har demonstrert til nå. perforrert vli bli mye penere. jeg ser for meg hele høyre siden med perforrert front, og 1-2 dvd spillere med lian li front deksel øverst på venstresida. i alle fall ville det blitt sånn om jeg fikk bestemme. og selfølgelig en haog med røde 12cm mist vifter. har gått lei av blå, og sikler på svart kasse med rødt lys nå Endret 29. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
GKO Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snekker`n ba meg poste beskjed om at han er utestengt fra forumet etter div PM diskusjoner med en mod. Hva saken gjelder vet jeg ikke,men som en god venn av han vet jeg at så er tilfelle . Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Brukeren er utestengt av undertegnede i en uke. Avgjørelsen er ikke oppe til diskusjon her, slikt er off topic, bare så det er sagt. Lurer dere på hvorfor så spør Snekker'n. Endret 29. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Men allikevell burde du ikke slettet innlegget om at han er borte, folk må jo vite dette. Til Snekker'n: Har du tenkt til å modde selv, og lage plass for trippel radiator i toppen? *Vente på svar om 1 uke* (tåpelige greier.) Lenke til kommentar
eXa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 ja nå er jeg drit nysgjerrig(sikkert ikke alene) så håper snekker`n kan fortelle oss hvorfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå