Mr.Anki Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg beundrer ditt arbeid. mvh anki Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg beundrer ditt arbeid. mvh anki 5980882[/snapback] Takker og bukker. Den største bøygen er faktisk utseende innvendig,dette fordi jeg har lyst på å vannkjøle systemet slik som det bildet i logen,men så er det jo noe som heter Conroe og holder den hva den lover så er nok mitt A64 system å finne på qxl i løpet av høsten og da blir det jo bortkastet med de spesielle blokkene til det kortet . Nei det skal ikke være lett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg beundrer ditt arbeid. mvh anki 5980882[/snapback] Takker og bukker. Den største bøygen er faktisk utseende innvendig,dette fordi jeg har lyst på å vannkjøle systemet slik som det bildet i logen,men så er det jo noe som heter Conroe og holder den hva den lover så er nok mitt A64 system å finne på qxl i løpet av høsten og da blir det jo bortkastet med de spesielle blokkene til det kortet . Nei det skal ikke være lett 5981269[/snapback] nei det skal ikke det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Snakket med Microplex nå og de regnet med å få inn noen prøver på tilbehøret til denne Cuben i dag, om disse kom skulle de vidresende dem til meg så jeg får vist dem her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Snakket med Microplex nå og de regnet med å få inn noen prøver på tilbehøret til denne Cuben i dag, om disse kom skulle de vidresende dem til meg så jeg får vist dem her 5983428[/snapback] konge sa di noe om hva slags tilbehør det var ? mvh anki Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 skal du ikke lage en link i signaturen din til workloggen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 skal du ikke lage en link i signaturen din til workloggen? 5984804[/snapback] Han har det? Hvis det ikke er til kommentartråde, det er vertfall en link til "The Cube :-)" Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 trykk på den og se hva som skjer! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hehe.. Har ikke trykka på den før, bare tenkt meg at den gikk til loggen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Fikk begge pakkene i dag, hovedkortet var defekt og pakken fra microplex var så flatklemt at den var nesten halvert HURRA for posten Ringte Netshop ang hovedkortet og se hva de gjorde. Transportmåte: Bedriftspakke Express over natten Snakk om service Endret 25. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva var det som var i pakka fra microplex da ? mvh anki Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Div kabler + noen neonlys,har ikke fått testa dem enda men håper de virker. De var på et mirakuløst vis fortsatt hele etter pressingen i posten. Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Div kabler + noen neonlys,har ikke fått testa dem enda men håper de virker.De var på et mirakuløst vis fortsatt hele etter pressingen i posten. 5985454[/snapback] Netshop er suveren på service... Petter Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Lekker den vannkjølingen.... Lekker.... Vet vel tilfeldigvis ikke hva den heter? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Vis du tenker på hket, tror jeg det er spesial lagd. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Lekker den vannkjølingen.... Lekker.... Vet vel tilfeldigvis ikke hva den heter? 5985899[/snapback] Chipsetblokka finner du her http://www.microplex.no/category.aspx?cat=278&mcat=14s278 resten får de inn senere. MIPS vannblokk, Chipset, ASUS A8N SLI Vannblokken passer følgende ASUS hovedkort: - ASUS A8N-E - ASUS A8N-SLI - ASUS A8N-SLI Deluxe - ASUS A8N-SLI Premium - ASUS A8N32-SLI Deluxe (trenger 2 stk. chipsetkjølere) Lenke til kommentar
Yupp Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei Topp med denne loggen. Hvordan ser muligheten ut for 2 strømforsyninger? Skal ha max antall disker etterhvert. Hvilke strømforsyninger ville du anbefale (stille og max power til disker)? Har ventet på Lian-Li EX23BBS drevrammer (3in2 med brytere), men det ser ut til å drøye. Har du synspunkter på disse kontra EX-23B (uten brytere) ? Er brytere bare tull egentlig. Tenkte det var kjekt å ha for testing av RAIDsett. Hvilken viftestyring bruker du? Følger spent med videre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 HeiTopp med denne loggen. Hvordan ser muligheten ut for 2 strømforsyninger? Skal ha max antall disker etterhvert. Hvilke strømforsyninger ville du anbefale (stille og max power til disker)? Har ventet på Lian-Li EX23BBS drevrammer (3in2 med brytere), men det ser ut til å drøye. Har du synspunkter på disse kontra EX-23B (uten brytere) ? Er brytere bare tull egentlig. Tenkte det var kjekt å ha for testing av RAIDsett. Hvilken viftestyring bruker du? Følger spent med videre. 5988514[/snapback] ingen problem med 2 stforsyninger,du kan enten modde den braketten som er bak eller så kan du kjøpe ferdig brakett til 2 stforsyninger. Eneste forskjellen på de drevrammene er jo bryterne og de er jo de samme som de som står i front av kabinettet, en til start og en til restart. Det kommer forøvrig en drevramme med spesiell front til dette kabinettet. Bruker en Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 3, Sort. Beste som er å få,den drar lett 2 stk 120 mm vifter på hver kanal,dermed kan du styre 8 vifter. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...3BB&mcat=15s230 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 når blir neste update?? mvh anki Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nå som netshop har kjøpt microplex så vet vi endelig nøyaktig hvordan de fikk tak i kabbiset ditt snekkrn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå