Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ojoj, deilige temps. da! Ikke mer enn 1 grads forskjell nesten overalt jo! Hva slags vifter bruker du? Og hvor sitter de? Er de nede på "Rød" hastighet (På Rheobusen)? :p

 

Kunne likt å hatt det kabinettet der ja :)

5975523[/snapback]

 

Bruker disse viftene.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...L12&mcat=15s351

Jeg kjører med de på så lav hastighet som mulig, har en i front nede og to bak. Den ene på siden av HK og den andre i det andre rommet over stforsyningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neinei, syns de ser riktig så fine ut jeg :) Men ulempen med å ha krympere på kontakten, er at det blir ganske stivt og ubøybart der. Eneste jeg har å sette lillefingeren på :p

5976370[/snapback]

 

Skjønner,men det er gjordt med hennsikt siden kontaktene på satakablene er så svake.

Om du skal ha en litt kraftig bøy på de så har de en tendens til å revne har flere som det har skjedd med, spesielt av de med lang kontakt.

Lenke til kommentar
Har du sjekket guiden min snekkern?

 

her..

 

Petter

 

EDIT: fikk ikke opp de bildene først, men de der så veldig bra ut.

        Var bare at jeg så litt strømpebiter som stakk ut på de bildene i loggen

        Som sagt de så bra ut ;)

5976564[/snapback]

 

Har sjekket loggen ja,den var grei med tanke på krympingen.

 

At du ser strømpebiter stiker ut på det ene bildet er fordi det var en test der jeg først tredde noen tynne strømper over hver kabel,så en tykkere over alle. Det ble ikke vellykket . :D

Men fortsett gjerne å komme med både positiv og negativ kritikk.

Jo flere øyne som ser jo bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
@Snekker'n: Hvilke sleeves sett bruker du? (Sikkert nevt det før her, eller i loggen.)

 

@chase: Bra guide :D Kommer til å bruke den da jeg skal sleeve opp igjen min CWT 550W.

5976586[/snapback]

 

Noe av det jeg brukte var noe som lå og slang her,fulgte vistnok med et hk en gang.

Men det jeg har brukt på de to som du ser lengre opp på denne siden er denne:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6391

 

bare i sort da,men det er de visst fri for,den siste er på tur i posten til meg :p

De var fri for sort hos Microplex også.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Fine temperaturer der ja :)

 

Bruker du noen "spesial-verktøy" når du fikser kabler? Den sata og molex-kabelen så fine ut.

5977088[/snapback]

 

Saks,varmepistol og en binders holder i massevis.

Det sleevingsettet jeg linket til lengre opp her har med verktøy for å løsne kontaktene.

Lenke til kommentar
Har sjekket loggen ja,den var grei med tanke på krympingen.

 

At du ser strømpebiter stiker ut på det ene bildet er fordi det var en test der jeg først tredde noen tynne strømper over hver kabel,så en tykkere over alle. Det ble ikke vellykket .  :D

Men fortsett gjerne å komme med både positiv og negativ kritikk.

Jo flere øyne som ser jo bedre  :thumbup:

5976701[/snapback]

 

Jo, takk. Jeg vet hva du mener, jeg tenker å ta slik på ATX kabelen min.

Skal resleeve hele greia. Er greit med litt konstruktiv kritikk, synes det er bra at folk sier det de mener jeg.

 

Lykke til videre med sleevingen, følger med her :)

 

Petter

Lenke til kommentar
PS: bra du tar en sleevings til!  hehe

 

Det var nå ikke så ille heller,som feks denne satakablen og stforgreningen,ser ikke noe galt med dem.

Og om noen har en bedre løsning,kom gjerne opp med den :)

 

54.jpg

 

55.jpg

5976364[/snapback]

ja, de der så veldig fine ut, men derimot noen av de andre der, de var ikke fult så fine, men ja, de der var gaske så bra ja. :)

 

Mvh Arne

Lenke til kommentar
Har ikke fått det nye hket enda, husk det sendes med norges lynservice (les posten)  :D

De temp jeg oppga er målt midt i kabinettet på den siden hk er plassert.

5976142[/snapback]

 

Ok.

 

Selve hovedkortet mitt ligger på 40C, noe som er varmere en CPUen, fungerer fint, men har hørt at grunnet kjøleløsningen kan man få problemer hvis kortet "henger feil".

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg har denne viftestyringen i kabinettet, og siden dette er noe av det beste en får på markede har jeg lyst til å beholde den.

Saken er at jeg spekulerer på å ha 2 stk og da er spørsmålet.

Er det mulig å få tak i slike leds med 3 ben som ikke lyser så kraftig?

Dette er eneste minuset med denne viftestyringen .

 

Takk for svar/linker.

Lenke til kommentar
Jeg har denne viftestyringen i kabinettet, og siden dette er noe av det beste en får på markede har jeg lyst til å beholde den.

Saken er at jeg spekulerer på å ha 2 stk og da er spørsmålet.

Er det mulig å få tak i slike leds med 3 ben som ikke lyser så kraftig?

Dette er eneste minuset med denne viftestyringen .

 

Takk for svar/linker.

5979685[/snapback]

 

Hvis du ikke har behov for LEDs som skifter farge kan du bare erstatte de med noen "tobeinte" LEDs. Hvis ikke kan du jo prøve å ta en resistor på de, tror de skal lyse mindre da ;)

 

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...