Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hmm.. var ikke dette spesielt designet for Microplex da? Gjennom et tett samarbeid mellom Microplex og LL? 5964728[/snapback] Slik jeg har forstått det så var det det,men mulig de ikke fikk eneretten på salg. Men det rare er at dette kabinettet ikke finnst på LianLi sin side,det skulle man tro at det skulle være der om det var for allmen salg. Microplex Norge har lenge hatt lyst til å produsere sitt eget "drømmekabinett", og har nå gjort noe med drømmen. Etter et samarbeid med Lian Li er resultatet blitt "Modular Cube Case". http://www.hardware.no/nyheter/kabinett/li...norsk_vri/25195 Er det noen som gjør noe ulovlig her eller Endret 21. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hmm, kanskje sende en mail til Netshop og spørre og grave litt.. Eller overlate til høyere makter ... Syns det er råttent gjort hvis de har "tatt" kassa uten lov.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Ja og det rareste var at de brukte samme teksten under, altså at det er de som har fått designet det kabinettet. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Du sier noe.. Jeg har lyst til å sende en mail jeg tenker jeg.. Kan ikke bare stjele sånne ting,.,.! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har sendt mail for å sjekke dette Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ojda.. Sendte nettopp jeg og, var lite vits, men så ikke det du hadde skrevet før jeg hadde sendt Jaja, får se hva vi får til svar Blir spennende! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Netshop kjøper det hos Microplex. det blir også til salgs hos GTEK i Sverige og PC Cooling i Tyskland. http://www.pc-cooling.de/ Endret 22. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ååja, men syns likevel de kunne ha forandret teksten littegrann da .. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jepp,det ble litt forvirrende Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ja ja,tilbake til topic. Holder nå på og sleever div kabler til kabinettet , menst jeg venter på resten. Hadde tenkt å få det mest mulig ryddig innvendig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Dette blir supert Snekker'n! Gleder meg til bilder at plexi-glasset montert. Og er det mulig å få se et større bilde av fronten med den hd-greia montert? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Har lagt til et par bilder av fronten. Ja jeg gleder meg også til ekstrautstyret kommer, da blir det montering av vannkjøling og greier Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Sleevingen ble grei, hvis du vil få det helt fint, ta en titt i guiden min Lykke til! Petter Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Snekker'n du er en veldig god modder, men den sleevingen var et helvete Prøv engang til du, du får sikkert teken på det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Snekker'n du er en veldig god modder, men den sleevingen var et helvete Prøv engang til du, du får sikkert teken på det. 5974100[/snapback] Noe av det der er slikt som fulgte med et hk og var av dårlig kvalitet , altså sleevingsutstyret. Har bestilt nytt og også nye kontakter i sort,da blir det nok bedre skal du se. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det ser ut som du har brukt for store strømper noen steder, ellers så det greit ut Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Det ser ut som du har brukt for store strømper noen steder, ellers så det greit ut 5974272[/snapback] Jepp det er det jeg mener, krymestrømpe hadde jeg bare en type av og dermed ble det dårlige greier. Men har bestilt opp 3 mm 6mm 9 mm osv, så fikser vi den skiven Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 For de som lurte på temp i dette kabinettet,se loggen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ojoj, deilige temps. da! Ikke mer enn 1 grads forskjell nesten overalt jo! Hva slags vifter bruker du? Og hvor sitter de? Er de nede på "Rød" hastighet (På Rheobusen)? Kunne likt å hatt det kabinettet der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå