B4stian Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvis jeg har forstått det riktig MÅ man kjøpe med moduler for å få festet harddiskene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hvis jeg har forstått det riktig MÅ man kjøpe med moduler for å få festet harddiskene? 5961920[/snapback] Både ja og nei,systemet i fronten kan du nesten sammenligne med Stackern,men du må ikke ha moduler du kan bruke slike som dette. De koster 23 kr pr sett. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=UNV35SH&mcat= Endret 21. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hvis jeg har forstått det riktig MÅ man kjøpe med moduler for å få festet harddiskene? 5961920[/snapback] Både ja og nei,systemet i fronten kan du nesten sammenligne med Stackern,men du må ikke ha moduler du kan bruke slike som dette. http://www.microplex.no/productimages/unv3...unv35sh_380.jpg De koster 23 kr pr sett. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=UNV35SH&mcat= 5962079[/snapback] Ok, men med tanke på støy... hva lønner seg? Hva har du valgt? Endret 21. april 2006 av datating Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg blir å bruke drevrammer fordi de bla har innebygget 120 mm vifte og siden jeg uansett skal ha vifter i fronten for best mulig luftgjennomstrømming går jeg for de. Når det gjelder støy blir det neppe noen forskjell. Nå har jeg en slik som dette bare i sort. Men det er bare frem til de får inn de med perforert front,denne som jeg nå har skifter jeg bare fronten på . Endret 21. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Arbeidsloggen er oppdatert 21/4 kl 22,30 Endret 21. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvordan er tempen på denne i forhold til den lille kjempe? Venter i spenning på dette prosjektet, skal du selge denne også med tiden, så gi en lyd Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Wow, mye fint ekstrautstyr ja Gleder meg til videre arbeid o.l. Blir mer og mer glad i designet på dette kabinettet! Øyvind Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har ikke fått sjekka temp så nøye siden jeg bare har en midlertidig innstalasjon,venter bla på nytt hk (Asus A8N32-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939) Men her er nok bere gjennomlufting i dette enn i den lille kjempen,her er jo tross alt flere vifter . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Samnme hovedkortet som jeg skal putte inn i lille kjempen sammen med 2x7800gtx. Hadde et merklig problem med det hovedkortet forresten. Har en "usb fjernkontroll" som jeg brukte da jeg kjørte MCE 2005, og når jeg har "usbmodulen" koblet i via mitt nåværende kabinetts uttak (internusb på mb altså) så vil ikke maskinen starte, henger bare på boot. Fungerer fint hvis ikke det er kobla i Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tror du har mye penger jeg Allfather Et av det nyeste hk til Asus og 2x 7800gtx? *drømme* Kunne ikke lagt ut et bilde ellerno i "deres kabinetter her" og "Hvordan ser det ut inni kabinettene deres" tråden når du har det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Kjørte også med 2 x 7800 GTX men solgte det ene da jeg ikke så vitsen i å bruke to . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe, Dere har mye penger da Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hmm... Dere prata tidligere om at det fantes en brakett for å kjøre 2 PSU'er, jeg finner den ikke - Snekker'n, hjelp! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Det var vel snakk om at Microplex I sammarbeid med LL holder på å utvikle nye moduler og brakketter for tiden? Shoot me if i'm wrong. ---- Takk for bildene av "Rompa" til kabbinettet Endret 21. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har ikke bilde av den,men den kommer. Microplex vil få den inn. Jeg har heller ikke bilde av HD rammen og sidedørene med vindu. Festeplaten bak for strømforsyning (PSU) leveres standardmessig med plass for 1 stk. PSU og 1 stk. 120mm vifte. Festeplater for redundant PSU eller 2 stk. PSUer finnes selvsagt som opsjoner. PSUer med 120mm vifte kan monteres slik at den suger friskluft inn gjennom kabinettbunnen. Innvendig hviler PSUen på en støtte som kan justeres lengdeveis. Det er også plass for filtermatte mellom kabinettbunn og PSU for de som ønsker å filtrere luften til PSU. Det medfølger vibrasjonsisolerende ringer for alle viftehull. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 De harddisk braketene med støydemping var sånn småsnaksy! Lurer på om jeg kan bruke noen sånne selv kanskje? hmm... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja det er kun Microplex som har dette.Det er et kabinett som er designet av Microplex og spesialbestilt fra Lian Li,dette var et prosjekt som startet for ca 1 år siden. Men hva er det vi finner hos Netshop ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja det er kun Microplex som har dette.Det er et kabinett som er designet av Microplex og spesialbestilt fra Lian Li,dette var et prosjekt som startet for ca 1 år siden. Men hva er det vi finner hos Netshop ? 5964610[/snapback] Hmm.. ligner utvilsomt mye på Lian Li Cubecase som du får kjøpt på Microplex ... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Det ikke bare ligner det er nøyaktig det samme og med samme teksten under også De har det på webshopen også,ikke bare på avd Oslo. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33415 Endret 21. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hmm.. var ikke dette spesielt designet for Microplex da? Gjennom et tett samarbeid mellom Microplex og LL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå