Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Personlig så har jeg bare borret fire hull til knappene også bøyde jeg bare ledsene bakover sånn at de er på innsiden av dekselet og lyser igjennom. Syntes faktisk det ble penere en det enn å ha lysene på utsiden, lysene blir ikke fullt så sterke de blir litt mer skjermet...

 

Har den varianten også :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hva skjer med framgangen da snerkker? :o)

 

Synes det har stått litt i ro jeg ... ;)

6633867[/snapback]

 

Det er jo sommer :D

Så har jeg vært på ferie og nå holder jeg på og restaurerer en campingvogn om kveldene, der skal alt innvendig skiftes ut :D

Så vi får se når tiden strekker til :cool:

Lenke til kommentar
Hva skjer med framgangen da snerkker? :o)

 

Synes det har stått litt i ro jeg ... ;)

6633867[/snapback]

 

Det er jo sommer :D

Så har jeg vært på ferie og nå holder jeg på og restaurerer en campingvogn om kveldene, der skal alt innvendig skiftes ut :D

Så vi får se når tiden strekker til :cool:

6645328[/snapback]

 

Altså, hvordan kan en campngvogn komme forran et pc kabinett? :O

 

Worklog på campingvogna? :D:p

 

Hatt en fin sommer forresten?

Lenke til kommentar

Lage kø og plage andre billister skjennerelt osv, osv... :p

Restaurerings tips, fem liter bensin og en fyrstikk :yes:

 

Og over til kabinettet. Det hjalp litt å få inn et par viftemoduler og en vifte til bak cpuen, temperaturen sank ganske kraftig for å si det pent. Det virker også som om det har stivet av kabinettet litt, er blitt kvitt litt av den resonasen som kom og gikk, det holdt jo å ta på cuben så ble det borte. Men nå virker det som om jeg er kvitt det for godt...

Lenke til kommentar

Har akkurat fått mitt cubecase, og alt ser finfint ut, bortsett fra det problemet jeg har sett noen nevne om at PCI kort ikke passer. Jeg har et Asus A8N32-SLI Deluxe, og jeg får ikke inn mitt X-Fi kort. Plassen der man skrur fast kortene er for høyt oppe, slik at PCI-kortet ikke kommer helt ned i slotten mot bakkanten av kabinettet. Er litt redd for å prøve det som det er, vet ikke hva som kan skje hvis det er dårlig kobling her.

 

Noen som aner hva som kan være galt? Vet ikke helt om skiver til å heve hovedkortet er optimalt. Mulig I/O platen ikke vil passe da...

Lenke til kommentar

Regner med dere snakker om duppedingsene man skrur hovedkortet fast i? Joda, de er i riktig posisjon (alle 9 som HK manualen ber om). Lurer på om jeg skal bruke noen skiver som ble igjen etter kjøleribben under disse duppedingsene for å få hevet kortet litt akkurat ved PCI slottene.

 

Merkelig nok så er ikke PCI-e skjermkortet mitt like mye berørt av dette problemet. Litt feil er det, men helt brukbart. Det virker også som om denne effekten er værst nederst på kortet.

 

Edit: Skiveplanen min virket. Kortene sitter skikkelig nå. Jeg må vel bare ta vare på disse skivene nå framover. Håper bare jeg ikke støter på flere problemer nå.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

jeg har samme problem i min stacker 830. jeg valgte å modde "litt" på en brakett fra et gammel scsi kort jeg hadde liggende. så den lille biten som er igjen av braketten holder kortet fast med en spacer skrue bak, men det funker fett.

 

eneste forskjellen her er at det er hele veien, så jeg måtte gøre det med skjermkortet.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hi

 

nice system :dribble:

 

Aldri prøvd vannkjøling!! d er ikke noe problem med vannlekkasje da? d er ikke særlig gøy med kortsluttet system, d er jo ofte slik at er d vannlekkasje så ryker flere deler......... :cry:

 

d er vel filter foran ivifteinntakene vel? Og hvordan er det med støy?

 

bare spør siden jeg har vifter som bråker som et kraftverk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...