Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, vanlig "kabinettluft" er i hvertfall 10-15 grader (eller mer) varmere enn luften utenfor som i disse dager er rundt 20-25 grader. Har lagt merke til at 600w bråker mye mer enn 500w, litt på grunn av en vifte med mer rpm, og antagelig på grunn av at den blir en del varmere av de to ekstra 20A 12v rails den har sammenlignet med 500w.

 

Kanskje jeg rett og slett skulle kjøpe meg en LianLi-Cube? :love: Spørs hva dama sier mhp plassen dne tar da men :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt en del temperatur målinger i kabinettet mitt. Jeg har et dual xeon-oppsett (2x2.8 GHz). På hver kjøler er det montert en stillegående Papst 60 mm vifte. På den siden hvor hovedkortet er har jeg et Lian-Li harddiskbur i front med original vifte. Jeg har også den mest rolige 120 mm vifte fra Papst, en i front og en bak. Bak er det også en 80 mm vifte. I området 5-10 cm fra cpu-kjølerne ligger temperaturen normalt innenfor +2 grader sammenlignet med temperatuen i rommet. Det er akseptabelt.

 

Kabinettet ble meget bra. Nøkternt og stiligt utseende. Nesten litt synd å flytte det ned i boden. :dribble:

Endret av durabit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...