Boralis Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ja da var jeg tilbake og ser at Microplex har puttet en pakke i posten til meg, regner med at den er her like over helgen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 høres bra ut..vet du hva som er i pakken ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 høres bra ut..vet du hva som er i pakken ? 6242346[/snapback] Det er vel noen brønn/frontdeksler og 2 stk sidedører med vindu som kommer nå . Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ville bare tipse deg om at jeg har funnet en annen dude som modder samme kabinett som deg http://sweclockers.se/forum/showthread.php?threadid=591624 http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=114188 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ville bare tipse deg om at jeg har funnet en annen d Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Jepp,så den ja. Blir nok mange som faller for dette kabinettet etterhvert, iallefall de som ønsker god plass i et pent kabinett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Så var litt mere "smågodt" ankommet fra Microplex https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=566643&st=20 Flere bilder kommer så snart det er montert i kabinettet Endret 9. juni 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg hentet to bokser med "smågodt" fra Microplex så nå er vi i gang Synd at jeg må jobbe i helgen da Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser bra ut, lurte på hvordan de perforerte dekslene så ut. Hva skjer med bildene dine btw, tatt deg en tidlig dram? Petter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Ser bra ut, lurte på hvordan de perforerte dekslene så ut. Hva skjer med bildene dine btw, tatt deg en tidlig dram? Petter 6275632[/snapback] Neida jeg drikker ikke Men det var litt vrient å få sikkelige bilder av de perforerte rammene, sannsyneligvis pga av at lyset skinner gjennom dem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Veldig pent det der. Likte lyset som skinte gjennom de perforerte dekslene Men hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Samme kamera som alltid, et Cannon,men mulig det fikk mye juling under Oppdalturen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Likte de perforerte dekslene, men jeg vil være, men er ikke helt tilfreds med hvordan det er satt opp (veldig opptatt av symetri skjønner du ), hadde du f.eks. hatt en av de største på hver sin side hadde det gjort på mye, men det er bare min mening, de er utrolig fine de dekslene Sidedøra var vel ikke så mye å si på, helt greit^^ Kan anbefale deg å prøve å ha plexien utenpå i steden for inni, jeg gjorde det selv, synes det ser myye penere ut Øyvind Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvor mye stikker de 120mm-viftene ned i kabinettet om du har de på den topplata? Er de i veien for noen av harddiskene feks? AtW (Som gleder seg til han flytter, og skal kjøpe en cube) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Likte de perforerte dekslene, men jeg vil være, men er ikke helt tilfreds med hvordan det er satt opp (veldig opptatt av symetri skjønner du ), hadde du f.eks. hatt en av de største på hver sin side hadde det gjort på mye, men det er bare min mening, de er utrolig fine de dekslene Sidedøra var vel ikke så mye å si på, helt greit^^ Kan anbefale deg å prøve å ha plexien utenpå i steden for inni, jeg gjorde det selv, synes det ser myye penere ut Øyvind 6276933[/snapback] Nå er tingene bare "kastet på plass" for å vise de forskjellige komponentene. Opprydding kommer senere Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Hvor mye stikker de 120mm-viftene ned i kabinettet om du har de på den topplata? Er de i veien for noen av harddiskene feks? AtW (Som gleder seg til han flytter, og skal kjøpe en cube) 6276940[/snapback] Om du har dem i topplata stikker de jo like langt ned som de er tykke og nei de kommer ikke i konflikt med diskene Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ahh, daså Hva er neste skritt? Kommer det mere greier fra Microplex? Eller skal du begynne med "Oppryddingen" snart, modding etc.? Øyvind Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 står sikkert her et sted, men den var nydelig....kunne godt hatt den gratulerer med vell utført arbeid Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Om det kommer mere fra Microplex er jeg temmelig sikker på,må bare bestemme meg for hva/hvordan jeg skal ha tingene. Opprydning/tilpassing til slik jeg skal ha det kommer så snart tiden strekker til, da blir nok vannkjølingen også montert . Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 det er nydelig blir helt mo i knæra... du er dyktig snekkern beundrer ditt arbeid og din stil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå