Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry Snekker`n MIN feil!

Har absolutt sannsen for Lian Li Cube så stå på.

Håper vi snart får se et nytt hjemmelaget kabinett fra din side også en oppfølger til Sort & Chrome kanskje?

6122158[/snapback]

 

Den er grei :)

Når det gjelder hjemmebygget kabinett så får vi se,jeg har et par ideer ligende i "rugekassen" det som blir spørsmålet er om/når det blir tid til klekking .

Lenke til kommentar

Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene.

Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg :)

Lenke til kommentar
hørtes gøy ut! ikke drukne da! jeg vel se det ferdige resultatet! :p

6166168[/snapback]

 

Skal prøve å holde meg flytende :)

Dette er en tur der både reie og opphold er gratis og da kan jeg ikke si nei, har forøvrig vært der før og kan trygt annbefale Oplev Oppdal til alle :thumbup:

Lenke til kommentar
Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene.

Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg  :)

6165895[/snapback]

Hmm, nå står det forventet dato 29.05 på disse viftemodulene :hmm:

Lenke til kommentar
Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene.

Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg  :)

6165895[/snapback]

Hmm, nå står det forventet dato 29.05 på disse viftemodulene :hmm:

6166886[/snapback]

 

Jepp,så dette.

Men nu fær æ tel Oppdal På rafing ei vekka, så får vi håp at delan ligg i postkassen når æ kjæm heim igjæn :)

 

Ha det bra så længe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...