Nitrob Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Sorry Snekker`n MIN feil! Har absolutt sannsen for Lian Li Cube så stå på. Håper vi snart får se et nytt hjemmelaget kabinett fra din side også en oppfølger til Sort & Chrome kanskje? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Sorry Snekker`n MIN feil!Har absolutt sannsen for Lian Li Cube så stå på. Håper vi snart får se et nytt hjemmelaget kabinett fra din side også en oppfølger til Sort & Chrome kanskje? 6122158[/snapback] Den er grei Når det gjelder hjemmebygget kabinett så får vi se,jeg har et par ideer ligende i "rugekassen" det som blir spørsmålet er om/når det blir tid til klekking . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Høres spennende ut med et nytt hjemmelaga kabinett.. gleder meg allerede Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå fikk jeg lyst på det kabinettet.. Digg kabbis! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det tar sin tid å få disse HD-modulene på lager hos Microplex Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det tar sin tid å få disse HD-modulene på lager hos Microplex 6162279[/snapback] Snakka med Microplex i sluten av forige uke. Lasta skulle sendes med fly fra taywan? Mandag, altså i går. Så da kommer de vell i slutten av denne uka. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Får bare mer og mer lyst på det kabbinettet. Når skal du montere vannkjølingen?? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Her har jeg montert vannkjøling i kabinette for en ukes tid siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575338&hl= Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene. Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hørtes gøy ut! ikke drukne da! jeg vel se det ferdige resultatet! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 hørtes gøy ut! ikke drukne da! jeg vel se det ferdige resultatet! 6166168[/snapback] Skal prøve å holde meg flytende Dette er en tur der både reie og opphold er gratis og da kan jeg ikke si nei, har forøvrig vært der før og kan trygt annbefale Oplev Oppdal til alle Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Oij.. Hva har skjedd med hjemmesia di? Noen som har hacka? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Oij.. Hva har skjedd med hjemmesia di? Noen som har hacka? 6166453[/snapback] Jepp,den ble rasert menst jeg var utestengt, desverre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Huff, kjipe greier.. TOk du backup av alt du hadde der da? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene.Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg 6165895[/snapback] Hmm, nå står det forventet dato 29.05 på disse viftemodulene Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Venter som sagt på at Microplex får inn resten av utstyret til denne Cuben, er faktisk mest spent på sidedørene.Til helgen drar jeg på en ukestur til Opdal for å rafte, så det blir neppe noen ny montering før jeg kommer hjem,men da håper jeg delene ligger her og venter på meg 6165895[/snapback] Hmm, nå står det forventet dato 29.05 på disse viftemodulene 6166886[/snapback] Jepp,så dette. Men nu fær æ tel Oppdal På rafing ei vekka, så får vi håp at delan ligg i postkassen når æ kjæm heim igjæn Ha det bra så længe Lenke til kommentar
durabit Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Enig med Manx. Men nå må Microplex få inn disse harddiskburene Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ser bra ut det Hva er den indre bredden til den her? Altså indre til indre hvis du skjønner. Feste pungt til feste pungt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Da var endelig de etterlengtede harddiskburene på lager, takk microplex Ganske dyre, to bur koster like mye som et vanlig kabinett hehe Endret 2. juni 2006 av durabit Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Slettet unna litt unødige poster, greit å holde seg til emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå