Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser bra ut dette her, men synes det tok tid før det ble noe modding

6090403[/snapback]

Som du sikker ser så står det i loggen "først skal jeg presangtere kabinettet, så allt tilleggsytstyr som er å få til det, etterpå blir jeg å tilpasse kabinettet slik jeg vil ha det " :)

6090444[/snapback]

Så det nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes det mangler en viss symmetri i kabinettet ditt snekkern.

Liker ikke at det er en sånn 2-brønns HDD enhet på ene siden, en 3-brønns på

andre siden og en 3-brønns viftemodul på andre siden igjen.

Tror det kan bli veldig stilig med f eks 2 vifte moduler og 2 3-brønnsHDD enheter

på hver side...

Petter

Lenke til kommentar

Tror det kan bli veldig stilig med f eks 2 vifte moduler og 2 3-brønnsHDD enheter

på hver side...

Petter

6092796[/snapback]

Helt enig,men dette er fordi de modulene som er beregnet for kabinettet ikke er kommet på lager enda og jeg bare har noen testmoduler, i tillegg driver jeg jo å prøver ut moduler nå.

men når jeg kommer til den endelige løsningen regner jeg med at fronten blir å bestå av bare denne typen .

V3.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
et klokt valg, den perforrerte fronten der er pen.

6092935[/snapback]

Jepp og du får den jo i flere størrelser også, så den dekker 1- 2 eller 3 rom i fronten . Mulig jeg kjøper slike og modder til fronter foran dvd rom og brenneren også .

Lenke til kommentar

på hver side...

Petter

6092796[/snapback]

Helt enig,men dette er fordi de modulene som er beregnet for kabinettet ikke er kommet på lager enda og jeg bare har noen testmoduler, i tillegg driver jeg jo å prøver ut moduler nå.

men når jeg kommer til den endelige løsningen regner jeg med at fronten blir å bestå av bare denne typen .

V3.jpg

6092869[/snapback]

Får den nye 4-3-modulen med innebygd-vifte og harddisk-fester samme type front som denne modulen? (altså den det er bilde av, som bare gir perforert front(?))

AtW

Lenke til kommentar
Får den nye 4-3-modulen med innebygd-vifte og harddisk-fester samme type front som denne modulen? (altså den det er bilde av, som bare gir perforert front(?))

AtW

Ja det gjør den, og denne fronten jeg har vist her,skal jeg flytte over på den modulen jeg har med vanlig front på.Det er ikke noe problem .

Lenke til kommentar

AtW

Ja det gjør den, og denne fronten jeg har vist her,skal jeg flytte over på den modulen jeg har med vanlig front på.Det er ikke noe problem .

6093124[/snapback]

Ok, interessant, da blir spørmålet om man skal kjøpe seg perforert front, og CM-stacker 4-3-moduler, eller kjøpe lian.li-moduler... Regner med det blir vifta det står på, stacker-modulene har et ganske behgalig turtall, med Lian-Li sine, så er jeg redd man må volte ned vifta... Skal ikke være lett :)

AtW

Lenke til kommentar
Du har tenkt til å teste den HD-modulen også? (dvs 4-3-modulen)

AtW

6092566[/snapback]

Om du ser i workloggen så har jeg nå prøvd ut den , riktinok har jeg ikke orginalen da den ikke er annkommet enda, så jeg skiftet over fronten fra viftemodulen til en hd modul,innmaten er uansett den samme :)

Lenke til kommentar

AtW

6092566[/snapback]

Om du ser i workloggen så har jeg nå prøvd ut den , riktinok har jeg ikke orginalen da den ikke er annkommet enda, så jeg skiftet over fronten fra viftemodulen til en hd modul,innmaten er uansett den samme :)

6100359[/snapback]

Ok, har du målt turtallet på viftene til hd-modulen?

AtW

Lenke til kommentar

AtW

6092566[/snapback]

6100359[/snapback]

Ok, har du målt turtallet på viftene til hd-modulen?

AtW

6100388[/snapback]

Nei,men jeg vil si at disse bråker for mye uten viftestyring, iallefall etter min smak.

Nå gjør jeg obs på at det er DENNE jeg har bygd om og at den viften kjører med 34 db, om det er samme vifte i de som kommer vet jeg ikke .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

kikka i workloggen nå, de nye frontene er mye penere enn de gamle. men stemmer fargen? jeg synes det er litt avik fra selve kassa til de perforerte frontene.

eller kan være lyset eller avstanden som gjør det....uansett, jeg likte plexi toppen best.

jeg ser for meg en trippel rad på venstre sida, og dvd spiller, hd's og viftestyring på høyre sida.

Lenke til kommentar
kikka i workloggen nå, de nye frontene er mye penere enn de gamle. men stemmer fargen? jeg synes det er litt avik fra selve kassa til de perforerte frontene.

eller kan være lyset eller avstanden som gjør det....uansett, jeg likte plexi toppen best.

jeg ser for meg en trippel rad på venstre sida, og dvd spiller, hd's og viftestyring på høyre sida.

6101537[/snapback]

Tror det må være lyset som er årsaken, jeg ser ikke noe forskjell her :)

Lenke til kommentar
Har nå lagt inn bilder/omtale av HD brakettene for montasje bak i kabinettet  :cool:

6102336[/snapback]

Bra saker, virker som det er tålelig god plass til hardisker både foran og bak. Du skriver at man kan ha 2 stykker, av de, regner med de dekker over 120mm-plassene bak da? Er det en vifte i de brakkettene? Og det blir vel en ganske stor glippe imellom de to, om de går på hver siden 120mm-plass? (ser ut som det er en god del mer plass i høyden enn to slike braketter og en PSU tar opp).

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...