ingensin Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Er det noen her som kan huske å ha sett en liste over hvilke skjermkort som støyer mest og minst. Jeg husker ikke hvor jeg har sett denne lista. ______________________ The sky is the limit, the ground is no fear. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 tror tomshardware hadde en slik liste Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 http://www17.tomshardware.com/graphic/02q2/020522/ti4400_4600-03.html har msi-kortet selv, og kan stå inne for at det er skrekkelig bråkete (før vannkjøling, iallefall :smile: ) Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har ATI Radeon 8500 DV og det bråker så mye at jeg MÅ modde. Modder til Zalman ribbe uten vifte! Det skal nok bli stillere det! Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har msi 4200 128 mb og det lager ikke nesten 50db slik som tomshardware sier. Men mitt kort har ikke samme vifte som det tomshardware testet. Det hadde en chrome farget vifte. Jeg tror mitt har standard vifta til nvidia. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har det Abit kortet som var det mest stillegående kortet. Når kortets vifte kjører normalt så bråker den ikke i det hele tatt, men når viften derimot kommer anig "grillen" på kortet da blir det leven da.. Dette er noe den gjør hver gang jeg starter opp og en og annen gang innimellom, har prøvd å bøye grillen litt høyere opp så den ikke tar anig men det funker ikke serlig, tar du derimot grillen rett av forplanter vifte vibrajonene seg i pc så du blir gal.. Vel vel, ville no bare dele min erfaring :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå