computer_PRO Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg innstallerte mitt nye skjermkort av typen ATI Radeon 9800PRO men når jeg skal kjøre RTCW så kommer det en feil med at maskinen at: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem. Hva er feil? alle di andre spillene mine virker, og RTCW er jo byyged på Quake III grafikk motoren og det virker... mvh Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Installer den nyeste driveren til kortet som du finner på www.ATI.com Så funker det fint Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 jiipi:-) tusen takk....men jeg trodde det var meningen at nyere drivere skulle høyne ytelsen på skjermkortet? jeg fikk ialle fall 11800 poeng i 3dmark nå men med den gamle klarte jeg og presse det til 1500 poeng i 3dmark2001....rart men det er ikke så viktig det yter bra nok for synts jeg... Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 noen som vet hvorfor jeg taper poeng i 3dmark2001? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå