stoffix Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hvordan unngår man denna jævla aktiveringa? jeg har akkurat fått meg lovlig versjon av XP pro, pga. at jeg hadde problemer med å legge inn, desverre viste det seg å være pga en harddisk, men uansett, har man en lovlig versjon, så hvorfor ikke bruke den. men jeg får jo faen ikke akivert dette! og klokka er etter 17.00, og jeg drar tilbake til engaland snart. jeg er lite keen på å bruke en crack, da disse ofte har virus i seg. er det noen som vet om en register endring eller noe annet jeg kan bruke for å bli kvitt denna aktiveringa? jeg har ikke akkurat særlig lyst til å stå opp klokka 9 i morgen tidlig for å ta en telefon i en time før jeg kan begynne å laste ned oppdateringer! på fårhånd takk for all hjelp. *meget oppgitt databruker som ikke har rukket å migrere til Linux enda * Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Microsofts telefonservice er vel oppe til kl 22 så du kan få gjort det i kveld allerede. Men internett aktivering burde gå fint. Får du noen feil meldinger? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 jeg prøvde å sjekke den telefon servicen på microsoft sine hjemmesider, og der stod det kun et nr som stengte kl. 5. jeg får beskjed om at cd nøkkelen (husker ikke helt hva den heter) har blit brukt for mange ganger, og jeg som kun har brukt den to ganger, en gang på TG, og en gang nå. det aktiveringsprogrammet er dessuten serdeles ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå