lykkelitenen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 scooteren begynte plutselig å pipe intenst etter en 5 min tur. Stoppen den, og lot den stå noen timer, før jeg startet den igjen. Det kom da en svak pipelyd fortsatt, og den ble gradvis høyere.. full med bensin, halvfull totaktsolje. kjørt 900km, og ikke vært på servis med den enda.. hatt den 1 1/2 år, men brukt den lite...stelt den godt.. noen som vet hva som lager lyden?er noe galt? tør ikke kjøre den før jeg vet..står ikke noe i brukermanualen om varselslyder eller alarmer, så er helt blank! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg vet ikke hvordan denne lyden høres ut fra, og du må ha flere detaljer, som jeg vet er vansklig og skaffe. Men ca kommer lyden fra ? Motoren? Dashbordet ? Lenke til kommentar
lykkelitenen Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 kom frem til at den kom fra omtrent dashbordet... noen ide da? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvilken scooter gjelder det? Lenke til kommentar
lykkelitenen Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Yamaha Jog R... Noe klokere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå