Løve Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Har et FIC K8-800T HK som jeg forsøker å flashe med nyeste BIOS, men får det ikke til. Har lagt begge filene rett på disketten uten noen mappe slik som FIC sier. Har gjort disketten til en oppstartsdiskett også, men når jeg starter fra disketten og er inne i MS-DOS og prøver å skrive filene slik som FIC sier så får jeg bare en melding om at de ikke er funnet. Skriver filene Awdflash852 VXA42_b924.bin slik FIC sier, men får bare feilmelding. Hjelp noen? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 sikker på at du har skrevet riktig? skriv "dir" skriv så av nøyaktig det som kommer frem der! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Masse å skrive av så jeg lasta opp bilder i stedet. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hm, gjør ikke noe at BIOS ligger på MS-DOS boot disketten? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Fant ut av det. Filnavnet til flashutilityen var for langt for DOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå