Skilpadde Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg skal ta teoriprøven for andre gang i morgen. Jeg kan ikke stryke. Jeg MÅ ha lappen til/i russetiden. Så, nå har jeg surfet rundt for å finne slike gratis teoriprøver på nettet, men so far no good. Teoriproven.no er oppbrukt. Der har de bare ett visst antal spørsmål, og de kan jeg nå. Zensor.no er dyrt. 30 kr for en prøve? Jeg er blakk nok som det er, det må da finnes gratis eksempler ett sted! Noen forslag? Endret 19. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=161 Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg skal ta teoriprøven for andre gang i morgen. Jeg kan ikke stryke. Jeg MÅ ha lappen til/i russetiden. Så, nå har jeg surfet rundt for å finne slike gratis teoriprøver på nettet, men so far no good. Teoriproven.no er oppbrukt. Der har de bare ett visst antal spørsmål, og de kan jeg nå. Zensor.no er dyrt. 30 kr for en prøve? Jeg er blakk nok som det er, det må da finnes gratis eksempler ett sted! Noen forslag? 5949676[/snapback] www.teoriproven.no www.trafikkportalen.no www.atl.no (30 kr.) ps. LOL!! Jeg skal også ta teoriprøven imorra! Og jeg også styk første gang! Leasch = Skilpadde? Håper vi klarer den. Må ta en heil dag fri fra skole. Løkke tel! Endret 19. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Sorry, jeg visste ikke at her var ett bil forum.. :/ Jeg har fri uansett, pga tentamen uke. Men ja, lykke til til oss Trafikkportalen funka fint! Men de har ikke så mange spørsmål da, det var litt kjipt. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Sorry, jeg visste ikke at her var ett bil forum.. :/ Jeg har fri uansett, pga tentamen uke. Men ja, lykke til til oss Trafikkportalen funka fint! Men de har ikke så mange spørsmål da, det var litt kjipt. 5950196[/snapback] hehe, 45 som vanlig. Eller du mener at de har akkurat de samme spm. hver ny prøve. jaja, d e bedre enn ingenting. ps. Skal bruke de siste 2 timene på skolen for å forberede meg på disse 3 sidene. Hvor mange feil hadde du første gang? Æ hadde 10 :S Endret 19. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mens vi er inne på det med teoriprøver, noen som har en side der man kan ta gratis teoriprøve på traktor? Fant de ikke på sidene du remsa opp i stad Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mens vi er inne på det med teoriprøver, noen som har en side der man kan ta gratis teoriprøve på traktor? Fant de ikke på sidene du remsa opp i stad 5950311[/snapback] hmm finn ikje no. Og har ikje tid for det nu, har prøve imorra Bare søk, det finnes sikkert http://www.vegvesen.no/forerkort/opplaring/T.stm Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Flyttet til riktig kategori og topic endret litt på (orddelingsfeil, brudd på treordsregelen.) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde 12 feil den første gangen. Det ble ikke til at jeg tok den i dag likevel, for jeg følte jeg ikke hadde forberedt meg godt nok. Fikk besøk i går kveld, så det ble ikke mye lesing på meg desverre :/ Og takk Dotten Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 jeg besto!! weeeeeeeeeee.. 7 feil. Dæven han steike det var så vidt! Men kor glad jeg er! )) Hærlig følelse! Synd Skilpadde, du burde sende besøk opp til fjellet og les istedet. > Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er teoriprøven på moped vanskelig? Mange spørsmål eller? skal snart ta den selv, men har ikke fått øvt noe særlig.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er teoriprøven på moped vanskelig? Mange spørsmål eller? skal snart ta den selv, men har ikke fått øvt noe særlig.. 5960908[/snapback] Det er nok nesten den samme teorien som for b klasse (bil), vil jeg tro Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er teoriprøven på moped vanskelig? Mange spørsmål eller? skal snart ta den selv, men har ikke fått øvt noe særlig.. 5960908[/snapback] Det er nok nesten den samme teorien som for b klasse (bil), vil jeg tro 5962617[/snapback] Nei, den er myye enklere Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Er jo veldig missvisende den teoriprøven da. Sitter og tar testen nå, siden jeg begynner med øvelsøskjøring om ikke så lengen. Og stusser på en ting her. På spørsmålet om hvorfor sjåføren snur hodet når man skal bytte fil, så er riktig svar at sidespeilet ikke er stort nok. Jeg svarte at man gjør det for å forsikre seg at man ikke overser noe, ettersom det er jo akkurat det man gjør hvis man bare ser i sidespeilet. Andre som synes teoriprøven er litt missvisende? Og på spørsmål 13 om avkjøring. Hvorfor er det mer riktig å kjøre til neste avkjørsel enn å varsle folka bak meg om at jeg skal svinge? Endret 21. april 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er jo veldig missvisende den teoriprøven da. Sitter og tar testen nå, siden jeg begynner med øvelsøskjøring om ikke så lengen. Og stusser på en ting her. På spørsmålet om hvorfor sjåføren snur hodet når man skal bytte fil, så er riktig svar at sidespeilet ikke er stort nok. Jeg svarte at man gjør det for å forsikre seg at man ikke overser noe, ettersom det er jo akkurat det man gjør hvis man bare ser i sidespeilet. Andre som synes teoriprøven er litt missvisende? 5962709[/snapback] Man snur hodet fordi at i speilene ser han ikke blindsonen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, han overser jo det som er i blindsonen. Synes det er missvisende. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er jo ikke misvisende i det hele tatt. Man snur seg fordi sidespeilet ikke er stort nok til å vise både hva som er bak bilen, og hva som er på siden av bilen. Man dobbeltsjekker ikke ved å kikke i blindsona, du sjekker et helt annet sted. Det du vil se når du begynner å kjøre litt er at du ofte (eller, ofte og ofte) har biler på siden av deg du ikke ser i speilet, men kun ved å snu hodet til siden. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er jo ikke misvisende i det hele tatt. Man snur seg fordi sidespeilet ikke er stort nok til å vise både hva som er bak bilen, og hva som er på siden av bilen. Man dobbeltsjekker ikke ved å kikke i blindsona, du sjekker et helt annet sted.Det du vil se når du begynner å kjøre litt er at du ofte (eller, ofte og ofte) har biler på siden av deg du ikke ser i speilet, men kun ved å snu hodet til siden. 5965246[/snapback] Hæ? Hva dobbelsjekker man da? Det er jo kun blindsonen man ikke ser i speilene, fordi sidespeilet er ikke stor nok til å vise hva som skjer i blindsonen. Lenke til kommentar
Hknl Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Mulig denne tråden er litt utdatert. Men hvis noen lurer har jeg funnet flere sider med gratis teoriprøver, noen er betalt mens de fleste har noen tilgjengelig gratis. snartlappen.no www.trafikktesten.no teoritester.no bil-teori.no teori24.no www.gratisteori.no www.prove.no teoritentamen.no www.zensor.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå